رضا خندان: وضعیت جسمی نسرین ستوده بهتر نشده است

دوشنبه, 27ام آذر, 1391
اندازه قلم متن

nasrin-sotudeh

ندای آزادی: رضا خندان در پستی در صفحه ی شخصی فیس بوک خود با بیان اینکه “نسرین ستوده تا این لحظه هیچ گونه خدمات پزشکی دریافت نکرده است که با وجود مشکلات گوارشی که قابل پیش‌بینی هم بود” نوشته است: امروز به همراه چند تن از خانواده‌ها ملاقات حضوری داشتیم. نسرین با وجود این که دیگر در اعتصاب غذا نیست ولی از نظر جسمی نسبت به هفته‌ی قبل تقریبا فرقی نکرده بود.

به گزارش کلمه، همسر این وکیل دربند دادگستری که بیش از ۴۰ روز در اعتصاب غذای اعتراضی به سر برد و هفته ی پیش به این اعتصاب پاسخ داد می گوید که هنوز به درخواست‌های مرخصی استعلاجی هیچ پاسخی نداده‌اند.

رضا خندان در این پست همچنان نوشته است: در ضمن تا صحبت از بیانیه‌ای شد که به مراسم اهدای جایزه‌ی ساخاروف ارسال کرده بود، گفت که من آن بیانیه را سه روز بعد از اعتصاب غذا در شرایط نامساعد جسمی تهیه کرده بودم و خیلی از موارد را فراموش کردم که بنویسم. از جمله اشاره به شرایط حبس خانم رهنورد و آقایان موسوی و کروبی. از من خواست که حتما عذر خواهی‌اش را از این بابت به اطلاع این عزیزان برسانم.

به گفته ی رضا خندان نسرین ستوده تاکید کرده است که بعد از ارسال بیانیه متوجه این مورد مهم و موارد دیگری شدم ولی متاسفانه بیانیه رفته بود و من هیچ کانالی پیدا نکردم تا سفارش کنم این قسمت‌ها را اضافه کنند. از این بابت خیلی ناراحت بود.

نسرین ستوده از ۱۳ شهریور ۱۳۸۹ در بازداشت است و در دادگاه به جرم “اقدام علیه امنیت ملی، تبانی و تبلیغ علیه نظام و عضویت در کانون مدافعان حقوق بشر” به تحمل شش سال حبس تعزیری، ۲۰ سال محرومیت از وکالت و ۲۰ سال ممنوعیت خروج از کشور و به جرم تظاهر به بی حجابی به ۵۰ هزار تومان جریمه نقدی محکوم شده است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.