تجمع مردم معترض به انتقال آب سد دز و حمله با گاز اشک‌آور به مردم دزفول

Sunday, 13th August, 2017
اندازه قلم متن

مردم فریاد میزنند: نیروی انتظامی خجالت، خجالت

تجمع روز یکشنبه مردم دزفول در مقابل فرمانداری این شهرستان در اعتراض به انتقال آب رودخانه “دِز” به اندیمشک. نیروهای انتظامی برای متفرق کردن معترضان از باتوم و گاز اشک‌آور استفاده کردند


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.