کارگران معترض اهوازی در مقابل احمدی‌نژاد: «ما گرسنه ایم! ‎۲۲ ماه حقوق نگرفته‌ایم»

یکشنبه, 10ام دی, 1391
اندازه قلم متن

kargar-ahwaz

اوضاع کشور بویژه وضعیت اقتصاد روز بروز بدتر میشود. کسی به فکر مردم نیست. سخنان احمدی نژاد نشان میدهد که او در دنیای خودساخته دیگری سیر میکند که با شرائط کنونی ایران قرابتی ندارد.  سایر مسئولین نظام هم  راه حلی ارائه نمیدهند. سایت کلمه در مورد دیدار احمدی نژاد از  کارخانه تصفیه شکر شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا در اهواز مینویسد:

روز گذشته محمود احمدی نژاد به همراه چند تن از وزیرانش به اهواز سفر کرد تا کارخانه تصفیه شکر شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا را افتتاح کند. اما آنها با کارگرانی رو به رو شدند که به تعویق نزدیک به دو ساله در پرداخت حقوق خود اعتراض داشتند. بر روی یکی از پلاکاردهای این معترضین نوشته شده: «ما گرسنه ایم، ۲۲ ماه است حقوق نگرفته ایم». همچنین بر روی پلاکارد دیگری نیز نسبت به همکاری نکردن استانداری برای حل مشکل کارگران کارخانه قند اهواز اعتراض شده است….

در عکس های منتشر شده در خبرگزاری ایرنا، ایسنا و فارس صرفا تصاویری از سفر رئیس دولت و این مراسم منتشر شده است. اما در گزارش تصویری خبرگزاری مهر، در کنار تصاویر افتتاح کارخانه، دو عکس از تجمع تعدادی از کارگران نیز به چشم می خورد که نسبت به عقب افتادن حقوق خود برای مدت ۲۲ ماه! اعتراض می کنند. بر روی یکی از پلاکاردهای این معترضین نوشته شده بود: «ما گرسنه ایم، ۲۲ ماه است حقوق نگرفته ایم». همچنین بر روی پلاکارد دیگری نیز نسبت به همکاری نکردن استانداری برای حل مشکل کارگران کارخانه قند اهواز اعتراض شده است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

یک نظر

  1. غلامحسین عسگری

    اولا کارگران عزیز و گرامی شما بخوبی میدانید که کشور توسط مقام معظم و بیتش و کارگزاران رژِیم غارت شده و پولی وجود ندارد که بخواهند حقوق شما را پرداخت کنند از طرفی برادر بشارجانی درحال کشتار ملت سوریه است و باید بدون وقفه پول و سلاح برایش بفرستیم تا این کارمهم را انجام بدهد و درضمن اسراییل بخش زیادی از غزه را تخریب کرده که باید بازسازی شود و از طرفی قبر امامان ضریح انها کمی کهنه شده باید همچون ضریح تمام طلای امام حسین برایشان ساخته شود و الی شب بخواب مقام عظما می ایند و گلایه خواهند کرد مردم ونزوئلا هم نیاز به مسکن دارند که باید برایشان ساخته شود ضمنا در حدودده کشور اسلامی برادران سپاه قدس و بدر مشغول دخالت و خرابکاری هستند که نیاز شدید به پول و سلاح دارند اما از همه مهمتر ما با اکثر نقاط جهان مشکل داریم و قراراست انهارا تحریم کنیم و نفت را بصورت قرضی هم نمیتوانیم بفروشیم و دیگر امام زمان هم نمیتواند کمکی بکند حال کمی به انچه گفتیم فکرکنید اکنون ما برگشتیم به صدر اسلام عزیز پس باید برای خدا کارکنید تا مقام عظما و باند جنایتکارش راحت باشند و خدااز شما راضی شود این است همان عدل و داد و مساوات اسلام ناب محمدی که امام درپاریس گفتند و ماهم پس از رویت عکسش درماه انقلاب کردیم و او امد برایمان بزرگترین قبرستانها را ساخت بزرگترین زندانهای پنهان و اشکار را ساخت و مال و جان و ناموس ما را حراج کرد و امروز جوانان ایران برای امرار معاش باید کلیه خودرا بفروشند و هزاران زن ایرانی برای سیرکردن شکم خود و خانواده اش تن فروشی کنند و انانیکه علیه این ظلم و ستم های بیشمار فریاد میزنند بجرم برهم زدن امنیت اغا باید یا متحمل شکنجه و زندان شوند یا سرشان بالای دار برود ای ننگ برشما مهره های استعمار که تا بوده بر ملک و ملت خیانت کرده و میکنید.همکاران عزیزم کارگران شریف همشهری ام تنها راه رهایی اتحاد شما و سرنگونی حکومت ولایت فقیه میباشد همان کاریکه ما درسال پنجاه و شش و پنجاه و هفت برای سرنگونی حکومت شاه انجام دادیم و یقین داشته باشید پیروز خواهید شد.