بیانیه زندانی سیاسی مصطفی اسکندری و شکایت اش علیه رژیم اشغالگر اسلامی ایران به دادگاه جنایی لاهه و شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد

یکشنبه, 10ام دی, 1391
اندازه قلم متن

mostafa eskandari

اعلامیه و بیانیه خروج از دین اسلام توسط زندانی سیاسی مصطفی اسکندری از بند سیاسی زندان رجایی شهر و شکایت اش علیه رژیم اشغالگر اسلامی ایران به دادگاه جنایی لاهه و شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد

اینجانب که دارای مدرک پریدنت دندانپزشکی هستم فقط به علت مخالفت عقیدتی و سیاسی با رژیم و نه هیچ کونه اقدام مسلحانه از تاریخ ۸/۵/۸۸ دستگیر و مرا محکوم به سی سال حبس کرده اند. یعنی بیشتر از حکم قاتل حدود یکصد تن نروژی که
فقط بیست و دو سال حبس گرفته است. یعنی اساساً رژیم بسیار پوشالی، ضعیف و بزدل و زوال پذیر است که تحمل مخالف را ندارد و پاسخ مخالف را با زندان، شکنجه و عذاب می دهد.

در ضمن اینجانب هیچگونه اعتیادی به حتی دود سیگار و الکل ندارم و طی اقامت در کشورهای آزاد اروپایی و آمریکایی تا به حال هیچ عمل خلاف قانون و اخلاقی انجام نداده ام.

به علت این مظالم بسیار مشدد اولاً خروج خود را از دین اسلام اعلام می نمایم و ثانیاً تقاضای رسیدگی به شکایتم از این رژیم به خاطر «جنایت علیه بشریت، خونریزی به اسم اسلام و شهید سازی و کشتار و اعدام های سیاسی و عادی به اسم احکام اسلامی از افراد ملت» را دارم. این همه فقط برای بقای حکومت و جاه طلبی و سرقت های مادی و معنوی این رژیم نادان و نسل کش می باشد.

این بنده به عنوان عضوی از این ملت و نماد و نماینده تفکر و عقاید ملتم در کنار دیگر زندانیان سیاسی عقیدتی و اپوزیسیون از هر مرجع قضایی و حقوق بشری بین اللملی تقاضای اخراج این رژیم از سازمان ملل و اعاده صندلی نمایندگان ملت به نمایندگان واقعی و اپوزیسیون حاضر را دارم. بدیهی است با اجبار قانونی شما از طریق شورای محترم امنیت و مجرای حقوق بشری و اعمال تروریستی این رژیم رفراندوم اجباری برای انتخاب نوع حکومت قابل انجام می باشد و قطعا تحریم های کامل و همه جانبه علیه فقط حکومت و نه مردم طوری که یک ریال از ثروت ملت ایران را نتوانند استفاده نمایند این مهم را حاصل می شود.

ولیکن از همه مهم تر حمایت عملی و واقعی شما از اقوام و عشایر و اپوزیسیون مسلح و غیرمسلح می باشد و مسلح کردن همه این اقوام به تمامی وسایل مادی و معنوی ممکن جهت تغییر قهری رژیم لازم و ضروری است چرا که وقتی یک دو ریالی به امانت به آخوند بدهی نمیتوانی پس بگیری و حال آنکه حکومتی در اختیارشان باشد که اقدام عاجل می طلبد.

پرواضح است تمامی حکومت های توتالیتر و ظالم جهت بقای خود سعی در دست یابی به تمامی سلاح های کشتار جمعی، میکروبی، شیمیایی و اتمی می نمایند که خطری بسیار بزرگ برای دهکده سبز هستی است لذا بر والدین این دهکده یعنی قدرتمندان و حکومت داران غربی و شرقی واجب و وظیفه است که رژیم های اینچنین ظالم و توتالیتر را به جهت حفظ مردم و این دهکده به سرعت ساقط نموده و اقدام پیش دستانه نمایند.

از هر وکیل حقوقی بین المللی و ملی تقاضای پیگیری شکایات فوق و پیگیری آزادی ام را دارم. و نیز بسیار ضروری از آقای احمد شهید تقاضا می نمایم پیگیر و باعث حداقل مرخصی اسعلاجی و یا مرخصی استحقاقی و پیگیر آزادی ام باشد و اقدامات کامل و شایسته نموده و جهت ملاقات من و امثالهم در این زندان همت و اقدام ویژه نماید.

بسیار خواهشمندم رادیو فردا و صدای آمریکا و بی بی سی این خروج از دین اسلام را و حداقل همین مطلب را اعلام نماید و استدعا دارم از تمامی ملی ها و رسانه های آزاد اندیش، این مطالب را به عرض همگان، ملت و دولت ها برسانند.

با سپاس فراوان
و آرزوی سلامت و پایداری
برای ملت ایران و دهکده سبز هستی


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.