پیام واله زمانی، به مراسم بزرگداشت رفقای زنده یاد، شاهرخ زمانی، کوروش بخشنده و محمد جراحی در تورنتو – کانادا، به تاریخ ۱۴ اکتبر ۲۰۱۷

سه شنبه, 25ام مهر, 1396
اندازه قلم متن

با سلام و درود به شرکت کنندگان و برگزار کنندگان مراسم بزرگداشت کارگران انقلابی محمد جراحی، کوروش بخشنده و شاهرخ زمانی،

ضمن تشکر و قدر دانی از تلاش و کوشش و مبارزات شما عزیزان دستان پرتوان و مبارز شما را با صمیم قلب می فشارم و اعلام می دارم من سالهای متمادی با شاهرخ و محمد زندگی کردم، از تجربیات و علوم انقلابی انها بهره های بسیاری برده ام، شاهرخ زمانی اولین و بزرگترین اموزش دهنده من در کار، زندگی و مبارزه بود، تا آخرین لحظاتی که زنده بود مانند کوه سر به فلک کشیده ای بود که من و دهها جوانی مانند من به او تکیه کرده بودیم، پس از اینکه دشمنان طبقه کارگر ما را از شنیدن صدای گرم و امید بخش شاهرخ محروم کردند، چهره مصمم و لبخند امید بخش او در لحظه به لحظه زندگی کمکم کرده و راه را نشانم داده است.

محمد جراحی کارگر انقلابی و فداکار را از طریق شاهرخ شناختم، او یکی از صمیمی ترین همرزمان ما بود، همیشه حضور محمد در جهت مبارزه طبقاتی توان و روحیه مضاعف به مبارزان راه آزادی و انقلاب می داد، حتی در زمانی که بیماری سرطان امانش را بریده بود و هر روز بیشتر بر او چیره می شد و در مقابل چشمانم ذره، ذره آب می شد، بزرگی او هرگز خدشه ای بر نداشت، حالا که محمد از میان ما رفته است، مصمم تر شده ایم که راه شاهرخ، کوروش و محمد و دیگر کارگران انقلابی را با امید و توان بیشتر و متحدانه طی کرده، مبارزه طبقاتی را با پیروزی طبقه کارگر یعنی با رسیدن به اهداف والای کارگران انقلابی به سرانجام برسانیم.

نادر بخشنده ( کوروش) را من پس از مرگ او شناختم، ضمن افزایش خشم طبقاتی و ایمان به مبارزه گسترده تر دیدم چه انسانهای والای در اطراف ما حضور دارند مبارزه می کنند اما ما هنوز نتوانستیم پیوند و همبستگی اصولی و طبقاتی با هم بر قرار کرده با هم دست به دست بدهیم، بدون شک ضرورت تاریخی و رسالت و هدف عاجل و آتی فعالین طبقه کارگر رسیدن به اتحاد اصولی در سطوح تشکلهای سراسری صنفی و سیاسی طبقاتی کارگران است که البته با توجه به شرایط عینی و اعتراضات گسترده از جهت کمی و کیفی در سطح کشور نشان دهنده دستیابی در آینده نزدیک به اهداف فوق است.

عزیزان امیدوارم هر چه زودتر به اهداف والای کوروش، محمد و شاهرخ دست بیابیم، اما به خاطر داشته باشیم دست یابی به اهداف فوق نیازمند مبارزات نقشمند و سازمان یافته، با سبک کار اصولی همراه جسارت، آگاهی و فداکاری بسیاری است که با الگو قرار دادن کارگران انقلابی مانند شاهرخ زمانی، محمد جراحی و کوروش بخشنده و. .. ممکن خواهند شد.

من به نوبه خود ضمن تشکر و قدر دانی از تلاش و کوشش شما عزیزان از تمامی فعالین و مبارزان طبقه کارگر مصرانه می خواهم صدای یاران در بندمان رضا شهابی، بهشتی، عمرانی و عبدی ها باشیم و از خواسته های به حق این عزیزان دفاع کنیم

درود بر محمد جراحی، درود بر شاهرخ زمانی، درود بر کوروش بخشنده.

یادشان گرامی راهشان پر رهرو باد.

واله زمانی

۲۱مهر ماه ۱۳۹۶


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.