نگران سیده لیلا میر غفاری هستم

یکشنبه, 30ام مهر, 1396
اندازه قلم متن

دکتر سید محمد حسن حسینی

در خبرها خواندم که خانم سیده خدیجه میرغفاری معروف به لیلا میرغفاری فعال مدنی چهارم مهرماه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است و پس از ضرب وشتم به “بیمارستان روانی” روزبه منتقل شده و تحت تدابیر شدید امنیتی نگهداری می‌شود به طوریکه دست ها و پاهایش را با زنجیر به تخت بسته و تنها گاهی اوقات که برای هواخوری بیرون از اتاقش می آورند دست وپاهایش را باز می کنند!
جرم لیلا میرغفاری این بوده که در کلیپ ویدیویی که در نزدیکی یکی از پادگانهای سپاه در تهران از بنر شهید محسن حججی گرفته شده بود خطاب به سران نظام و مردم با این مضمون صحبت کرده بود:
آهای ملت شریف ایران! کی می خواهید از خواب چند صد ساله بیدار شوید؟! اگر رفتن به سوریه و لبنان و … و جنگیدن و کشته شدن در آنجا به معنی شهید شدن و به بهشت رفتن است چرا خود آقای خامنه ای که چهار پسر دارد آنها را روانه بهشت نمی کند؟! چرا برادران لاریجانی بجای اینکه پسران خود را به سوریه و عراق بفرستند جهت ادامه تحصیل در مقطع دکترا به اروپا و آمریکا می فرستند تا بعد به ایران برگردند و به تخت سلطنت بنشینند و به حکومت فاسد و غارتگر پدران خود ادامه دهند و ….
این ویدیو را از طریق لینک زیر ببینید:
https://www.aparat.com/v/hJRnH
این مورد خانم میر غفاری من را به یاد یکی از سخنرانی هایم در ماه محرم در مسجد شهرمان انداخت که در آن بر علیه معاویه زمان و سپاه غارتگر او صحبت کردم. متن سخنرانی من را در لینک زیر مطالعه بفرمایید:
http://news.gooya.com/politics/archives/2016/10/218317.php
البته همواره مقالات، کتابها، صحبت ها و روش تدریس من در کلاس هایم هم همگی از این جنس و انتقادی بوده اند (ویدیوی ۱۷ دقیقه ای روش تدریسم: http://www.aparat.com/v/i32tK). بعد از این موارد بقدری من را در تنگنا گذاشتند و تحت آذار و اذیت روحی و روانی قرار دادند که تصمیم به فرار به ترکیه گرفتم. اما یک ساعت قبل از حرکت قطارم به آنکارا – در تهران – من را بازداشت کردند و با یک ون شیشه دودی به بیمارستان روانی آزادی (تهران) بردند! در آن شکنجه گاه وضعیت جسمی و روحی و روانی من در اثر مصرف داروهایی که به زور به خوردم می دادند آنچنان بهم ریخته بود که توان صحبت کردن هم‌ نداشتم و حتی از سایه خودم هم می ترسیدم! هم اکنون بعد از ۷ سال از آن ماجرا اگر روزی دو قرص اعصاب نخورم تمام بدنم لرزش دارد و حتی از سایه خودم هم می ترسم! – تا ۵ سال روزی ۵ قرص رمی خوردم. حالا بعد از ۷ سال شده روزی ۲ قرص! اگر می خواهید با نوع شکنجه ها و حتی آزارهای جنسی شیطانی و فاشیستی ای که من را می داند آشنا شوید مقاله من در لینک زیر را مطالعه بفرمایید:
http://bit.ly/2hdn653

آری، لیلا میر غفاری را هم به جرم آگاهی و احساس و گستاخی اندیشه شمع آجینش کردند که در روزگار جهل / شعور خود جرم است و در جمع مستضعفان و زبونان بلندی روح و دلیری دل / و در سرزمین غدیرها – به تعبیر بودا — = خود جزیره بودن (اوپا) = گناهی نا بخشود نی است.” آری او قربانی شد، او قربانی شد تا که مبادا….


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.