انتقال زندانی علی نجفی به سلولهای انفرادی جهت اجرای حکم اعدام

سه شنبه, 19ام دی, 1391
اندازه قلم متن

edam43

بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» صبح امروز حداقل یک زندانی از بند ۱ زندان گوهردشت کرج جهت اجرای حکم قرون وسطایی اعدام به سلولهای انفرادی منتقل شد.

روز سه شنبه ۱۹ دی ماه حداقل یک زندانی بنام علی نجفی ۳۸ ساله که ۶ سال و نیم در زندان بسر می برد از سالن ۳ بند ۱ زندان گوهردشت کرج خارج و به سلولهای انفرادی بند ۵ زندان گوهردشت کرج منتقل گردید. او به احتمال زیاد فردا در زندان گوهردشت کرج به دار آویخته خواهد شد.

رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای سیاست اعدام های گروهی را لاینقطع در نقاط مختلف ایران به منظور ایجاد فضای رعب و حشت و تن ندادن به خواسته های به حق مردم ایران توسط شبکه آخوندهای حاکم بر ایران به اجرا می گذارد .

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، اعدام های گروهی را که به طور مستمر در نقاط مختلف ایران به اجرا گذاشته می شود به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد خواستار پایان دادن به سکوت خود که تا به حال منجر به اعدام صدها زندانی در ایران شده است و ارجاع پرونده آخوند علی خامنه ای ولی فقیه رژیم به مراجع قضایی بین المللی است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۹ دی ۱۳۹۱ برابر با ۰۸ ژانویه ۲۰۱۳


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.