خشم روزنامه کیهان، از انتشار نتایج فاجعه بار پخش پارازیت ها بروی سلامتی مردم و نوزادان

چهارشنبه, 27ام دی, 1391
اندازه قلم متن

parazit

روز ۲۵ دی روزنامه حمایت وابسته به قوه قضائیه طی گزارشی نوشت که پارازیت های (سپاه) بروی ماهوارهها اثرات مخربی بروی مردم دارند. این روزنامه از قول یک کارشناس نوشت که براساس آمار‌های موجود قرار گرفتن مادران باردار در معرض پارازیت و آلودگی هوا ۳۰ برابر خطر تولد نوزاد معلول و عقب مانده ذهنی را افزایش می‌دهد.

کیهان با حمله به روزنامه قوه قضائیه نوشت:

روزنامه حمایت در اقدامی نسنجیده و پرسش برانگیز پس از چند هفته با استناد به گزارشی مخدوش دست به انتشار مطلبی زد که موجبات سوءاستفاده ضدانقلاب را فراهم کرد.

در حالی که مدت مدیدی است رسانه های ضدانقلاب و اپوزیسیون در تلاش هستند افسانه های عجیب و غریبی را درباره تاثیر پارازیت های ماهواره ای بر سلامت رواج دهند، چند هفته پیش یکی از خبرگزاری های داخلی در بخشی از گزارش خود مدعی شد پارازیت بر سلامت انسان ها تاثیر منفی می گذارد. اگرچه این خبرگزاری ساعتی بعد به اصلاح گزارش خود پرداخت اما نکته قابل تامل تر آن که پس از چندین هفته روزنامه حمایت ارگان سازمان زندانها همان ادعا را بار دیگر منتشر کرده و مدعی شد پارازیت خطر تولد نوزاد معلول و عقب مانده ذهنی را ۳۰ برابر افزایش می دهد!

این موضوع در حالی از سوی یک کارشناس مجهول الهویه مطرح می شود که چندی پیش بی بی سی نیز مدعی شده بود موش ها و سوسک های تهران به دلیل پارازیت نابود و محو شده اند!
چنین ادعاهای مضحکی در حالی مطرح می شود که از هیچ پایگاه علمی و آکادمیکی چه در داخل و چه در خارج از ایران برخوردار نیست و سازمان بهداشت جهانی نیز چندی پیش اعلام کرد پارازیت تاثیری بر سلامت انسان ها ندارد.
منبع: پیک ایران


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.