کوشندگان برون مرزی حزب ملت ایران: سی و چهارسال پس از خیزش ۵۷

جمعه, 20ام بهمن, 1391
اندازه قلم متن

پاینده ایران

ای آفریدگار پاک
ترا پرستش میکنم و ازتو یاری میجویم

هم میهنان:
سی وچهار سال از خیزشی میگذرد که ملت ایران با امیدهای بسیار آغاز کرد و امید داشتیم با پیروزی این حرکت به آرمانهای ملی و میهنی خود خواهد رسید.

سی و چهار سال از امیدمان به دستیابی به آزادیهای فردی اجتماعی میگذرد اما انچه امروز بنام دین و انقلاب بر میهن ما بار میشود چیزی جزحرمان وحسرت برای مردم .وکامجوئی برای برکرسی قدرت نشستگان خیزش نیست .!!

سی و چهار سال از آخرین تلاش ما ایرانیان برای دستیابی به توسعه متوازن در جای جای میهن میگذرد که امید آن بود تا میان شهرنشینان و روستا نشینان فاصله طبقاتی نباشد و ساختار قدرت موزون گردد و پیروان ادیان و مذاهب دیگر اقوام کرد و بلوچ و آذری و بختیاری و خوزستانی از خوان قدرت بهره گبرند و درشادکامی و شادزیستی در کنار و یار هم باشند . ولی شوربختانه چنین نشد .

هم سرنوشتان:
آنچه بر مردمانمان در این مدت رفته نشان از داغی است که بسیاری از ما ایرانیان خواسته و ناخواسته در کوبیدن ان بر پیشانی ملت در آن سهیم هستیم و ندانسته در راهی گام نهادیم که در حقیقت جز بیراهه نبود .

بی تردید اگر همگان با اولین شلیک ارتجاع به سازمانهای مدنی و گروههای اجتماعی یکدل و یک صدا ایستادگی میکردیم و پاسخ در خوری به نیروهای واپسگرا میدادیم کار بدانجا نمیرسید که اکنون رسیده است .

امروز در جایگاهی نشسته ایم که میهن اهورائی مان در گرداب ندانم کاریهای سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی گرفتار آمده است.
پرونده هسته ای در پیچ و خم سیاست بازان نظامی داخلی و خارجی دست به دست میشود و بنام قدرت ملی از سوی دست اندرکاران داخلی و بیگانگان بنام جلوگیری از دستیابی به بمب اتمی ! منابع مادی و معنوی میهنمان به تاراج میرود . تحریمهای اقتصادی که در ابتدا آنرا ناچیز میخواندند ، زندگی روزمره مردم را هدف قرارداده و تورم وگرانی وحشتناک ، روز بروز از قدرت تامین زندگی آنان میکاهد .فقر روزافزون در پناه نام تحریمها و در حقیقت بدلیل بیکفایتی و دزد پروری باندهای قدرت تنوره میکشد و این هیولای اخلاق خوار و خانمان برانداز ، آلودگـی و فساد را در بن مایه میهنمان استوار و مستولی گردانده است .

حمایتهای بیدریغ اقتصادی و سیاسی و نظامی بیمورد از رژیم بشار اسد در سوریه ، جایگاه واقعی مردم صلحجوی ایرانرا به کنام فراموشی سپرده و همسایگان عرب ما را در امر مخالفت با رژیم جمهوری اسلامی تا آنجا جری ساخته که دور نیست که پای بمب گزاران سلفی را بــه جای جای میهنمان باز کرده و علاوه بر وارد ساختن لطمات بیحساب جانی و مالی ، دول غربی و فرصت طلبان را در امر قوم گرائی و تجزیه طلبی و چشم طمع داشتن به خاک و مرز و بوم کشورتشویق و ترغیب نمایند .

هجوم همه جانبه به نخبگان میهن و جوانان پاکباز و جویای آزادیهای مدنی که در رسانه های دیداری ، شنیداری و مجازی سنگر گرفته اند وارد مرحله تازه ای شده است . یک روز ، روزنامه نگاران را در درون مرز به بزندان میبرند و دیگر روز وبلاگ نویسان را دستگیر میکنند و بعد از آن خانواده های روزنامه نگاران برون مرزی را تهدید میکنند و گهگاه با بکار بردن زشت ترین کلمات و سخیف ترین اتهامات اخلاقی و هجوم به تارنماهای این عزیزان از سوی ” ارتش سایپری ” آنان را ازار میدهند واین وظیفه ماست که آین عزیزان را تنها نگذاریم و به هـــر شکل که شده یکه تازان را به عقب برانیم .

زنان و مردان آزادیخواه:
خیمه شب بازی برکرسی قدرت نشستگان تحت عنوان انتخاب رئیس جمهور در حال آغازیدن است و درگیری ها و بازیگریهــای باندهای قدرت و وابستگان به آنها نشان از گرم کردن این بازار دارد وشایسته است که این بار مردم میهنمان این بازی را برهم زنند و فریب شعارهای تکراری و توخالی را نخورند .

بیائید که بار دیگر به حضور خیابانی بیاندیشیم و همانند وقایع پس ار انتخابا ت ۸۸ دیگرباره قدرت خود را نشان دهیم و به حاکمان و نیز بیگانگان نشان دهیم که تنها گفتگو با مردم ایران است که منطقه را به آرامش خواهد رساند و استقرار حکومت مردمسالار در ایران ضامن واقعی صلح در منطقه خواهد بود . درغیر این صورت اتحاد استعمار و استباد و استحماق شیوه ای نو ساز خواهد نمود ونسلهای آینده ، ما را در دادگاه تاریخ محکوم خواهند کرد.

حزب ملت ایران با بیش از شصت سال مبارزه پیگیر برای باهتزاز درآوردن درفش مردمسالاری در سراسر این مرز و بوم ، تنها راه برون رفت از وضعیت کنونی را آگاهی رسانی و عمل گرائی در بخشهای گوناگون مبارزه میداند .
این امر زمانی شکل خواهد گرفت که نیروهای اصیل و پیشینه دار ایرانخواه در پناه اتحاد و همبستگی وارد کارزار جدید مبارزه شوند و گوی قدرت را از دست ایران ویران کنندگان داخلی و خارجی بربایند و از میان روشهای گوناگون و حساب شده ، بهترین راه را برگزینند تا سامانی مردمسالار پدید آید .

سیاست مماشات مصلحت گرایانه پاسخگوی نیاز زمانه ما نیست و هم آکنون نسل آینده چشم به اقدامات امروز ما دارند.

برچیده شدن زندانهای سیاسی خواسته ملت ایرانست

کوشندگان برون مرزی حزب ملت ایران

بیستم بهمن ماه یکهزار و سیصد و نود و یک خورشیدی


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.