جامعه کارگری بیشترین ضربه را از دولت آقای روحانی خورده‌/مقابل مجلس تجمع می‌کنیم

دوشنبه, 30ام بهمن, 1396
اندازه قلم متن


دبیر اجرایی خانه کارگر استان گلستان گفت: ارسال چنین پیشنهاداتی از سوی دولت و تایید آن‌ها از سوی نمایندگان مردم در خانه ملت، قطعا موجب اعتراضات بسیار زیادی از جانب کارگران خواهد‌‌‌ شد. این اقدامات دست‌اندازی به اموال کارگران هست و اصلا قابل گذشت نیست.

غلامرضا طالبا (دبیر اجرایی خانه کارگر استان گلستان) از به تصویب رسیدن بند (ز) تبصره ۷ لایحه بودجه ۹۷ در نشست روز گذشته مجلس ابراز نگرانی کرده و از نمایندگان مجلس که با تصویب این بند؛ موجب نارضایتی و نگرانی کارگران شدند، به شدت انتقاد کرد.

وی سپس با انتقاد از دکتر ربیعی (وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی) اظهار داشت: چرا اجازه انجام چنین اقدامی را دادند؟ کارگران چه هیزم تری به دولت آقای روحانی فروخته‌اند که متحمل چنین بی‌‌عدالتی‌هایی می‌شوند؟ جامعه کارگری بیشترین ضربه را از دولت آقای روحانی خورده‌ است.

طالبا از اینکه جایی برای تجدیدنظر یا برگشت در این مصوبه باشد، ابراز ناامیدی کرد و رد آن را فقط منوط به رای شورای نگهبان یا در نهایت، دیوان عدالت اداری دانست.

وی از نمایندگان مجلس استان گلستان نیز که نامه اعتراضی به آنها جهت اعتراض به طرح این تبصره داده شده بود اما نتوانسته بودند فعالیت موثری انجام‌ دهند، انتقاد کرد.

در همین رابطه، علی اکبر رواقی (مسئول کانون شوراهای اسلامی کار استان کرمان و عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور) با اظهار شگفتی از تصویب این مصوبه، اظهار داشت: ارسال چنین پیشنهاداتی از سوی دولت و تایید آن‌ها از سوی نمایندگان مردم در خانه ملت، قطعا موجب اعتراضات بسیار زیادی از جانب کارگران خواهد‌‌‌ شد. این اقدامات دست‌اندازی به اموال کارگران هست و اصلا قابل گذشت نیست. اگر چنین مصوبه‌ای بخواهد اجرایی شود، قطعا کارگران بسیاری از استان کرمان به تهران آمده و جلوی مجلس تجمع خواهند‌ کرد.

از: ایلنا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.