سردار ضرغامی، آنتن رسانه ملی را به مباشر مافیا چند فروختی؟

سه شنبه, 24ام بهمن, 1391
اندازه قلم متن

sedasima

همزمان با آشکار شدن ابعاد یکی از بزرگترین مافیاهای ایران برای افکار عمومی، سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی هفته ای دو برنامه زنده خود را به عوامل این شبکه اجاره داد.

چهارشنبه شب و پنجشنبه شب گذشته، برنامه زنده شبکه جام جم سیما به شیرازی منش، مباشر بابک زنجانی اجاره داده شد تا در شرایطی که بابک زنجانی به هزاران میلیارد تومان رانتخواری متهم است، وی در رسانه ملی برای زنجانی نوشابه بازکرده و به تبلیغات مستقیم برای بابک و شرکتهای او بپردازد.

به گزارش خبرنگار بازتاب، انتشار اطلاعات و اسناد مافیای بابک زنجانی که با ارتباطات ویژه با دولت توانسته اند در زمانی بسیار کوتاه هزاران میلیارد تومان رانت به دست بیاورند، افکار عمومی ایرانیان را دچار حیرت کرده است. اما همزمانی این موضوع با زد و بند این مافیا با رسانه ملی برای اجاره کردن بخشی از آنتن صداوسیمای جمهوری اسلامی، به این پیچیدگی ها دامن زده است.

چهارشنبه شب و پنجشنبه شب گذشته، همانند هفته قبل برنامه زنده شبکه جام جم سیما به حسین شیرازی منش، مباشر بابک زنجانی اجاره داده شد تا در شرایطی که بابک زنجانی به هزاران میلیارد تومان رانتخواری متهم است، وی در رسانه ملی برای زنجانی نوشابه بازکرده و به تبلیغات مستقیم برای بابک و شرکتهای او بپردازد.

شیرازی منش که یکی از فعالان خرده پای اقتصادی در کیش بوده است، همان گونه که خود در این برنامه توضیح داد، از دو سال قبل با بابک زنجانی آشنا شده است و ثروت هنگفت زنجانی که عمدتا ناشی از رانتخورای می باشد، موجب شد تا شیرازی را از حالت ورشکستگی خارج کرده و وی را به مباشر بابک زنجانی تبدیل کند.

اکنون شیرازی منش با اجاره کردن آنتن رسانه ملی به تبلیغات مستقیم برای مافیای بابک زنجانی می پردازد و با اعتماد به نفس کامل، می گوید بابک زنجانی سفره ای را پهن کرده است که دیگران نیز بتوانند در کنار وی بخورند!

ظاهرا رقم پولهایی که مافیای زنجانی برای اجاره کردن رسانه ملی پرداخت کرده اند، آن قدر بالا بوده است که تهیه کننده برنامه اینجا ایران است، به مجری برنامه دستور داد تا از طرف دختر آقای مباشر، تولد وی را به او تبریک بگوید.

در بخشهایی از این برنامه نیز تصاویری از پروژه تهران قدیم در کیش که با ثروت همین مافیا به سرعت در حال اجراست، پخش شد.

گفتتی است، مافیای بابک زنجانی از طریق اتصال به دولت و دلالی در خریداری هواپیما، زمین خواری و پولشویی، تا سال گذشته به ثروتهای هنگفتی دست یافته بودند، اما در یک سال اخیر با وارد شدن به معاملات نفتی، چند میلیارد دلار از طریق واسطه گری فروش نفت ایران تصاحب کرده اند و با تحت تعقیب قرار گرفتن زنجانی از سوی پلیس بین الملل، وی مجبور شده است به ایران بازگشته و هزاران میلیارد ثروت حاصل از رانتخواری را به ایران منتقل کند تا صرف خرید بانک ها و شرکت های بزرگ کرده تا از طریق آن پولشویی انجام شود.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.