امیررضا امیربختیار: وارثان سرزمین لرستان و بختیاری همچون پدران خود با حفظ هویت قومی به ایرانی بودن خود می بالند

یکشنبه, 6ام اسفند, 1391
اندازه قلم متن

آگاهینامه

اخیراً سامانه اینتزنتی العربیه در راستای فعالیت های ضد ایرانی خود اقدام به انتشار خبری با عنوان ” به اتهام تجزیه طلبی و ارتباط با حزب دمکرات کردستان ایران، یکی از اعضای اصلی شورای آزادی لرستان ( شال) بازداشت شد ” نموده است.

العربیه که دارای سابقه ای طولانی در تلاش برای ایجاد تفرقه بین اقوام ایرانی است، با بزرگ نمایی و جهت دهی به این خبر سعی در تجزیه طلب نشان دادن لرستان و بختیاری نموده است. حال آنکه قوم بزرگ لر که یکی از قدیمی ترین و افتخار آفرینان این سرزمین کهن می باشد، با وجود همه نابسامانی ها با حفظ هویت قومی خود همواره حافظ مرزها، یکپارچگی و دمکراسی در ایران عزیز بوده است.

هنوز عدالت کریم خان زند؛ وکیل الرعایا در قامت پادشاه ایران، حسینقلی خان ایلخانی شهید، لطفعلی خان امیر مفخم سردار مبارزات با متجاوزان روس، حاج علیقلی خان سردار اسعد و حاج ابراهیم خان ضرغام السلطنه فاتحان آزادیخواه اصفهان و تهران، نجفقلی خان صمصام السلطنه و دکتر شاپور بختیار در قامت نخست وزیران مشروطه خواه ایران و هزاران مبارز و شهید آزادیخواهی که در راه سربلندی این ملک از لرستان و بختیاری برخواسته اند از یاد فرزندان آنان نرفته اند که بخواهند فریب دسیسه چینی های بیگانگان را بخورند.

وارثان سرزمین لرستان و بختیاری همچون پدران خود با حفظ هویت قومی به ایرانی بودن خود می بالند و از هیچ کوششی برای خدمت به این سرزمین فروگذار نخواهد بود.

امیررضا امیربختیار
۶ اسفند ۱۳۹۱


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

۲ نظر

  1. زنده باد ایران من

  2. العربیه خبر مربوط به سخنان ملا طائب رو هم اصلا منتشر نکرد. در حالیکه این خبر مثل توپ توی همه سایتها صدا کرده بود و العربیه خبرهای با درجه اهمیت کمتر رو هم منتشر میکرد.
    اینها به خاطر حساسیتی که روی خوزستان دارند این خبر رو منتشر نکردند.