بهرام نمازی عضو حزب ملت ایران: حکومت های استبدادی یکی پس از دیگری سرنگون خواهند شد و یک وجب از خاک میهن را اجانب و سرسپردگانشان اجازه پیدا نخواهند کرد که به بیگانگان بسپارند

سه شنبه, 8ام اسفند, 1391
اندازه قلم متن

پاینده ایران

ای آفریدگار ترا پرستش میکنم و از تو یاری میجویم

 صداهای ضد ایرانی شرم آور

حجت الاسلام مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار در جمع مسئولان بسیج به ظاهر دانشجویی در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان با بیانی گستاخانه و ضد ایرانی که از بیگانگانی که چشم طمع بسیج سوریه را با ۶۰ هزار » به خوزستان دوخته اند نیز شنیده نشده است، چنین گفت« حزب الهی تشکیل دادیم و باعث شد جنگ را در کف خیابان ها از ارتش تحویل بگیرد ایشان که عنوان استاد حوزه و دانشگاه را هم یدک می کشد در بخش دیگری از اگر دشمن به ما هجوم کند و بخواهد سوریه یا » سخنانشان به گونه ای شرم آور گفت این « خوزستان را بگیرد الویت این است که ما سوریه را نگه داریم نه خوزستان را سخنان که ار رسانه های تبلیغاتی جمهوری اسلامی نیز پخش شد ، هیچ اعتراضی از سوی کسانی که به ناحق زمام دفاع از عزت و تمامیت ارضی کشور را بدست گرفته اند، شنیده نشد و تنها دو تن از کسانی که بر جایگاه نمایندگی خوزستان در مجلس شورا تکیه زده اند واکنشی محتاطانه از خود بروز دادند، براستی این ها که هستند؟ از کجا آمده اند؟ از چه پایگاهی سخن می رانند ؟ که این سان استان خوزستان را که قلب ایران است به حراج می گذارند.

در شرایط حاکمیت سانسور و جو خفقان حاکم بر کشور حزب ملت ایران وظیفه خود می داند که اعتراض خود را نسبت به وطن فروشی آشکار و همسویی و سکوت در برابر این ناهنجاریهای بیمارگونه به ملت شریف ایران ابراز دارد و اعلام کند که حکومت های استبدادی یکی پس از دیگری سرنگون خواهند شد و یک وجب از خاک میهن را اجانب و سرسپردگانشان اجازه پیدا نخواهند کرد که به بیگانگان بسپارند.
بهرام نمازی (عضو حزب ملت ایران)
۲/۱۲/۹۱


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.