عضویت ۴ میلیون ایرانی در فیس‌بوک

پنجشنبه, 10ام اسفند, 1391
اندازه قلم متن

کارشناس شبکه‌های اجتماعی با بیان اینکه آمریکا از شبکه فیس‌بوک حمایت می‌کند، گفت: ۴ میلیون ایرانی در فیس‌بوک عضویت دارند.

به گزارش فارس، حسن میثمی بعد از ظهر امروز در چهارمین همایش ناتوی فرهنگی در دانشگاه ملایر با اشاره به اینکه تاکنون تعدادی گزارش از طریق پلیس فتا از دزدی‌های اطلاعات شخصی افراد منتشر شده است، اظهار داشت: این دزدی‌ها از طریق افراد سودجو و فرصت‌طلب از اطلاعات افراد بوده که در فضای مجازی منتشر شده است. وی به بزرگترین سایت مجازی دنیا از اطلاعات افراد اشاره کرد و گفت: سایت فیس‌بوک بعد از دو کشور چین و هندوستان در اصطلاح سومین کشور پرجمعیت دنیا محسوب می‌شود که بیش از یک میلیارد نفر عضو این سایت هستند.

کارشناس شبکه‌های اجتماعی کشور، فیس‌بوک را ساده‌ترین راه برای استفاده از اطلاعات شخصی افراد برشمرد و ادامه داد: افرادی که عضو این سایت می‌شوند، عکس و اطلاعات شخصی خود را در این سایت قرار می‌دهند که باعث سوءاستفاده از اطلاعات آنها می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بین سه تا چهار میلیون ایرانی و فارسی‌زبان عضو این شبکه اجتماعی هستند که طبیعتاً عضویت این افراد نمی‌تواند به عنوان نماینده جامعه ایران محسوب شود.

وی با تأکید به دانشجویان گفت: اگر هم عضو این شبکه می‌شوید، سعی کنید از قرار دادن اطلاعات کامل شخصی خود در این شبکه بپرهیزید.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.