روحانیان از «قدرت غیرپاسخگو» نفرت درو کردند!

شنبه, 6ام مرداد, 1397
اندازه قلم متن

BabakDad10

چهار دهه حکمرانی روحانیت، ایرانی را که دست کم از نظر اقتصادی «قطب پیشرو خاورمیانه» محسوب می‌شد، به کشوری «مفلوک در انتهای تمام جداول» رشد و شکوفایی جهانی تبدیل کردند. این چهار دهه‌ی مصیبت‌بار، به مردم ایران و به همه‌ی جهانیان و حتی به دنیای اسلام اثبات کرد:
حتی قشر روحانیت هم که «به اصطلاح» اهل تقوا و بریده از مال دنیا بوده‌اند، به محض رسیدن به «قدرت غیرپاسخگو و ثروت بی‌حساب» به چه عفونتهای مرگباری مبتلا شدند. در دنیای امروز، ملتها دیگر به هیچکسی «قدرت غیر پاسخگو» هدیه نمی‌دهند و دوران عشرت روحانیان در ایران هم رو به افول است.
?در بین اقشار متدین جامعه، جایگاه معنوی و روحانی «مرجعیت شیعه» با فسادهای مالی امثال سلطان شکر و «مراجع درباری» از بین رفته…
شعار «دنیاستیزی» روحانیون، با اعمال متضادی که در ولع کسب مال و دست‌اندازی به ناموس مردم از خود نشان داده‌اند، پوچ از کار در آمده و تقدس این قشر دنیازده، یک شوخی تلخ است. مداحان «هفت‌تیرکش و ترانه‌دزد» هم چیزی از حرمت «مراسم مذهبی» و امامان شیعه برای مردم متدین و مؤمن ما باقی نگذاشتند. در یک کلام، در آزمونی چهل ساله، روحانیت و مراجع فاسد، ایرانیان را از مسلمانی دلزده کردند و از دین فراری دادند!
?تصویر ناب خبرنگار ایسنا از بی‌تفاوتی صدیقی امام جمعه موقت تهران به پسرک دستفروش، گویای خیلی چیزهاست. در نظر من، شبیه است به پایان مفتضحانه‌ی «هم‌بستری و معاشقه‌ی روحانیت با دنیا!» که قرار بود «مزرعه الآخره!» باشد!
?این عکس، تصویری از «سقوط روحانیت» است؛ قبل از «سقوط حکومت چهل ساله‌شان» که دیر یا زود رخ خواهد داد. بد نیست آن را جایی به یاد بسپارید…
بابک‌داد ۹۷/۵/۴
♦️اطلاع رسانی تلگرامی: به زودی و با اعلام یک خط تلفنی، در برخی از روزها با اعضای کانال تلگرام «تماس و مکالمه صوتی» خواهم داشت. زمان هر برنامه را، ساعتی قبل در کانال تلگرام اطلاع‌رسانی خواهم کرد. این از پیشنهادات و درخواست‌های مخاطبان فهیم بود که امیدوارم عملی کنیم. یا حق.
?کانال تلگرام:
?پیج اینستاگرام:
?ایمیل:

از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.