اشتباه فجیع قاسم سلیمانی در اشاره به «پوشک» سربازان امریکایی

یکشنبه, 7ام مرداد, 1397
اندازه قلم متن

شهروندیار، آن‌چیزی که ارتش امریکا برای سربازانش تدارک دیده و نامش کامبت دیاپر (پوشک مبارزه) است، یک پوشش خارجی ضد گلوله است که برای محافظت از قسمت‌های حساس بیرونی آلت تناسلی استفاده می‌شود و پوشک ادرار یا مدفوع نیست. پس از آن که بسیاری از سربازان امریکایی به دلیل بدقیافگی و راحت نبودن این نوع پوشک‌ها در پوشیدن آن کاهلی نشان دادند، نوع جدید آن‌ها در دو سال اخیر طراحی شد که کوچک‌تر و راحت‌ترند و ارتش امریکا به این ترتیب سربازان مرد را به سمت استفاده از آن‌ها هدایت می‌کند.

قاسم سلیمانی در سخنرانی دیروز خود سربازان امریکایی را مسخره کرد که از ترس، هنگام حضورشان در خاورمیانه از پوشک استفاده می‌کردند.

قاسم سلیمانی یا نمی‌داند که چنین پوشکی در ایران بیضه‌پوش/بیضه‌بند نام دارد و ارتش امریکا به خاطر محافظت از سربازانش این‌گونه آنان را تجهیز کرده و یا می‌داند.

اگر نمی‌داند، خجالت‌آور است که بزرگ‌ترین چهره‌ی نظامی جمهوری اسلامی و فرمانده سپاه قدس از این اطلاعات اولیه بی‌بهره است.

اگر او می‌داند ولی در یک تریبون رسمی تلاش می‌کند با دستکاری واقعیت، مردم را به اشتباه بیندازد، می‌توان پرسید که او دیگر کجاها به مردم آدرس غلط داده است؟

از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید