به جمع این ۱۰ نفر پیوسته و در تغییر روزگارِ خود موثر باشید!

یکشنبه, 11ام شهریور, 1397
اندازه قلم متن

۱⃣ تهران در حال فروریختن است؛ نه فقط از جنبه زیگونگی و چشم انداز منظر و نه فقط آلودگی هوا، ترافیک، فرونشست زمین، کمبود آب، آلودگی صوتی، آلودگی نوری، تراکم فروشی، کم تحرکی، افزایش نزاع های خیابانی، طلاق، بزهکاری، اعتیاد و … بلکه مهم تر از همه، جاری شدن روح تسلیم، وندالیسم و بی تفاوتی حاکم بر اغلب ماست! انگار همه در نهایت ناامیدی منتظریم تا قرعه مرگ به نام ما خورده، احضار شده و خلاص شویم از این همه ناتوانی، امیدکُشی، نخودی بودن و نادیده شمرده شدن …

۲⃣ ما ۱۰ نفر امضاء کنندگان این نامه به کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهری شورای شهر تهران، اما رویه دیگری را برگزیده و می خواهیم سهم خود را در تغییر ایفا کنیم. تغییر با نخستین گام آغاز می شود … براین باوریم که اگر این نخستین گام را صبورانه، پرشمار و راسخ برداریم، قدرت تغییرناپذیران سرانجام شکسته خواهد شد.

۳⃣ هموطنان عزیزِ مقیم خارج از تهران! تصور نکنید که #باغ_تراشی، #خودرومحوری، #آلودگی و نابودی پوشش های ارزشمند گیاهی، فقط در تهران در حال وقوع است؛ حمایت از محتوای این نامه با شماری بیشتر از هموطنان، به مفهوم آن است که قصه تلخ تهران در اصفهان، اهواز، مشهد، کرج، تبریز، اراک، قزوین، همدان، شیراز، ارومیه، زنجان، بندعباس، زاهدان، خرم آباد، کرمانشاه، سنندج، بیرجند، زابل، کرمان، سیرجان و دیگر سکونتگاه های وطن تکرار نخواهد شد.

۴⃣ لطفاً متن این نامه را در نشانی زیر با دقت بخوانید و اگر با آن موافقید، با درج نام و رایانامه خود، امضاء کرده و به اشتراک نهید تا بر شمار حامیانش افزوده شود:

?
https://chn.ge/2IOE3P1

#ما_تهران_را_دوباره_میسازیم

محمد درویش

@darvishnameh


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.