کارکنان سهام عدالت شب را در خیابان گذراندند/ ادامه اعتراضات با طلوع آفتاب

دوشنبه, 2ام مهر, 1397
اندازه قلم متن


جمعی از نمایندگان کارکنان تعاونی سهام عدالت کشور همراه با خانواده‌هایشان برای دومین روز متوالی در مقابل ساختمان خصوصی‌سازی تجمع کردند.

یکی از نمایندگان کارکنان تعاونی سهام عدالت کشور که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار ایلنا گفت: در ادامه تجمع دیروز، بیش از ۱۰۰ کارگر شب گذشته را به همراه خانواده‌هایشان در خیابان سپری کردند و صبح امروز با طلوع آفتاب به تجمع اعتراضی‌شان ادامه دادند.

وی ادامه داد: کارکنان تعاونی سهام عدالت که تعدادی از آنها را جانبازان یا خانواده‌های شهدای جنگ تحمیلی تشکیل می‌دهند، با راهپیمایی در مقابل سازمان خصوصی‌سازی با فریاد خواسته‌های صنفی و به حق خود تلاش کردند صدای اعتراض‌شان را به گوش مسئولان دولتی برسانند.

به گفته این نماینده کارگران، تجمعات اعتراضی ما کارکنان تعاونی سهام عدالت کشور تا مشخص شدن وضعیت شغلی‌مان و پرداخت ۴۲ ماه معوقات مزدی ادامه پیدا خواهد کرد.

کارکنان تعاونی سهام عدالت کشور از صبح دیروز یکشنبه (یکم مهر ماه) برای پیگیری وضعیت شغلی و مطالبات معوقه خود عازم تهران شده و مقابل ساختمان سازمان خصوصی‌سازی تجمع کرده‌اند.

بنا به اظهارات معترضان، مسئولان سازمان خصوصی‌سازی پیش‌تر وعده پیگیری وضعیت شغلی و پرداخت مطالبات آنها را تا پایان سال گذشته داده بودند که تاکنون عملی نشده است.

تجمع‌کنندگان در پلاکاردی از مسئولان سازمان خصوصی‌سازی خواسته‌اند باتوجه به شعار امسال پس از ۱۱ سال فعالیت شرکت‌های سهام عدالت، اشتغال آتی آنها را مدنظر قرار داده و حقوق و دستمزد معوقه ۴۲ ماه کارکنان سهام عدالت را پرداخت کند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.