بلاتکلیفی حامد آئینه‌وند، فعال سیاسی محبوس در زندان اوین

شنبه, 7ام مهر, 1397
اندازه قلم متن


خبرگزاری هرانا – حامد آئینه‌وند، فعال سیاسی که پیش‌تر در تاریخ ۷ تیرماه بازداشت و به بند عمومی زندان اوین منتقل شده است، علیرغم اتمام مراحل بازپرسی و تحقیقات قضایی همچنان به صورت بلاتکلیف در بازداشت به‌ سر می‌برد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، حامد آئینه‌وند، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی که پیشتر در تاریخ ۷ تیرماه سال جاری توسط نیروهای اطلاعات سپاه بازداشت و به بند ۴ سالن ۳ زندان اوین منتقل شده است، همچنان به صورت بلاتکلیف در بازداشت به سر می‌برد.

با گذشت سه ماه از زمان بازداشت آقای آئینه‌وند و علیرغم اتمام مراحل بازپرسی و تحقیقات قضایی، مسئولان مربوطه از صدور قرار وثیقه برای او خودداری می‌کنند.

وی از زمان بازداشت تا پیش از انتقال به بند عمومی مدت ۴۴ روز را در سلول انفرادی زندان اوین سپری کرده است.

اتهام مطرحه علیه حامد آئینه‌وند تبلیغ علیه نظام از طریق فعالیت در فضای مجازی است. تحقیقات قضایی و مراحل بازپرسی در ارتباط با پرونده وی به اتمام رسیده است با این حال بازپرس شعبه ۷ دادسرای اوین کماکان از صدور قرار وثیقه برای این فعال سیاسی خودداری می‌کند.

حامد آئینه‌وند فعال سیاسی، روزنامه نگار و دانشجوی سال آخر دکترای روابط بین‌الملل از دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات تهران است. وی همچنین نامزد رد صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی تویسرکان نبز بوده است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.