محرم کامرانی، فعال ترک بازداشت شد

جمعه, 4ام آبان, 1397
اندازه قلم متن


خبرگزاری هرانا – محرم کامرانی، فعال ترک (آذربایجانی) روز پنج‌شنبه ۳ آبان ماه در محل کار خود در شهرستان اهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، محرم کامرانی، فعال ترک (آذربایجانی) روز پنج‌شنبه ۳ آبان ماه ۱۳۹۷، در محل کار خود در شهرستان اهر توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

به گفته یک منبع مطلع ماموران امنیتی با یورش به مطب دکتر کامرانی اقدام به ضبط کامپیوتر، موبایل، لب‌تاپ، کتاب‌ها و دیگر لوزام شغلی وی کرده‌اند. همچنین ماموران پس از ضبط وسایل محل کار این فعال ترک، او را تحت تدابیر امنیتی به منزلش منتقل کرده و به مدت سه ساعت مورد بازجویی مقابل فرزندانش قرار داده‌اند.
در زمان بازجویی اطراف منزل آقای کامرانی توسط لباس شخصی‌ها و نیروهای امنیتی تحت کنترل بوده است که این وضعیت موجب اعتراض همسایه‌های ایشان شده اما در مقابل افراد معترض توسط ماموران تهدید به بازداشت و ضرب و شتم شدند.

آقای کامرانی پس از سه ساعت بازجویی به مکانی نامعلوم منتقل شده است.

از اتهامات وارده و محل نگداری این فعال ترک کماکان اطلاعی در دست نیست.

لازم به ذکر است، محرم کامرانی پیش از این نیز در جریان اعتراضات خیابانی در اعتراض به برنامه تلویزیونی “فیتیله” به همراه شمار دیگری از فعالان ترک بازداشت شده بود.

اهر یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی و مرکز شهرستان اهر است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.