ششمین روز تحصن حمید رحمتی در اعتراض به زندانی شدن معلمان و حمایت فرهنگیان از اقدام وی؛ ضرب و جرح یک آموزگار حامی وی

پنجشنبه, 15ام آذر, 1397
اندازه قلم متن

تحصن آقای حمید رحمتی در اداره آموزش و پرورش شهرستان شهرضا(اصفهان) از صبح امروز ۱۵ آذر ۹۷ وارد ششمین روز خود شد. تحصن و اعتصاب آقای رحمتی اعتراضی ست مدنی به زندانی شدن معلمان توسط نیروهای امنیتی.

معلمان قبلا در یک اعتصاب سراسری دو روزه خواهان اجرای ⁧ #عدالت ⁩ در سیستم آموزشی و رهایی معلمان دربند شدند.

#فصل_همبستگی

@shahrvandya

*****

حمایت ها از #حمید_رحمتی.

پس از اعلام حمایت معلمان شهرضا از تحصن حمید رحمتی با خواسته آزادی معلمان زندانی، اعضای #کانون_صنفی_معلمان_گیلان ، آقایان محمود صدیقی پور، جعفر میرزا باقری،سیاوش لاهوتی و عزیز قاسم زاده از حمید رحمتی معلم آزاده شهرضا، اعلام حمایت کردند.

@shahrvandyar

*****

ضرب و شتم یک آموزگار در اداره ی اطلاعات

▪️وحید موسوی که برای دیدار از حمید رحمتی به اداره ی آموزش و پرورش شهرضا رفته بود، ساعاتی پس از حضور در داخل اداره ی آموزش و پرورش دستگیر شد.

▪️وحید، آموزگارمدرسه ی شهیدسیلانی پادگان ۲۲ توپخانه شهرضا ساعت ۱۳ امروز سه شنبه ۱۳ آذرماه ۱۳۹۷ که برای دیدار با همکار متحصن خودش”حمید رحمتی” به اداره ی آموزش و پرورش رفته بود، در همانجا بوسیله اداره ی اطلاعات شهرضا دستگیر و به نقطه ی نامعلومی برده شد،وتوسط یکی از کارکنان اداره ی اطلاعات به شدت مورد ضرب و شتم، توهین و حرفهای زشت و رکیک قرار گرفت، پس از این رفتارنیروهای امنیتی برای وی شیرینی و شربت آوردند،و سعی در دلداری ایشان داشتند، اما این معلم آگاه پوزش آنان را نپذیرفت، و پس از این برخورد و آزادی بار دیگر به نزد حمید رحمتی بازگشت.

(از کانال معلمان عدالتخواه)

@shahrvandyar

 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

یک نظر

  1. حمید رحمتی یک آموزگار بسیار فرهیخته و با شرفی ست که سال های سال است برای احقاق حق فرهنگیان ایران ،تلاش می کند و بارها بازداشت شده و سختی کشیده،اما اون وحید موسوی ،یک کلاش بی شرفه که خودش را معترض نشون میده تا هم از کلاس درس فرار کنه ،هم مثلا بین فرهنگیان محبوبیت به دست بیاره، هر کس از نزدیک چند جلسه با این بی شرف مراودت داشته باشه ،پی به شخصیت ضدفرهنگی و کثیفش خواهد برد.حتی دوست معتبری می گفت وحید موسوی در قالب معترض آدم فروشی هم می کنه،خلاصه بگم به این حمایتش اکتفا نکنید.کثیف ترین و نجس ترین فرهنگی ایران،همین بی وجدانه