فرشته روح افزا: گروه‌هایی داریم که مجلات را رصد و در صورت لزوم تعطیل می کنند

جمعه, 16ام آذر, 1397
اندازه قلم متن

مدیر طرح و برنامه و تدوین سیاست «شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده» گفته است یک گروه مشخص مجلات و کتاب‌ها را رصد می کنند تا در صورت لزوم، جلوی انتشار برخی از آن ها را بگیرند.

به گزارش ایلنا، «فرشته روح‌افزا» افزوده است:«تبلیغات در زمینه بی‌حجابی در کشور وجود دارد و متاسفانه مظاهر آن را صدهزار برابر بالا برده‌ایم.»

او گفته است:«یک گروهی مشخص کردیم تا مجلات و کتاب‌ها را رصد کنند و در صورت لزوم جلوی انتشار برخی از آن ها را بگیرند چراکه محتویات برخی مجلات باعث می‌شوند خانواده و جوان سالم نباشند.»

مدیر طرح و برنامه و تدوین سیاست «شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده» با بیان این که «مظاهر جنسی» در جامعه بسیار بالا است، اضافه کرده است:«در صورتی که حجاب را برداریم، من تضمین نمی‌کنم زنان در جامعه با لباس‌های نامناسب ظاهر نشوند. مظاهر جنسی در فضای جامعه به شدت بالا است تا آن جا که در تلویزیون درباره معایب و محاسن خودارضایی صحبت می‌کنند. متاسفانه تحریکات جنسی برای جوانان در جامعه بالا است و در مجلات، روزنامه‌ها، موبایل، تلویزیون، کامپیوتر و … مظاهر زیادی از تحریکات جنسی وجود دارد. در بسیاری از تبلیغات در فضای مجازی موضوعات جنسی آمده و در آن درج شده است زیر ۱۸ سال نبینند، در حالی که در هیچ کشوری در دنیا این گونه نیست چراکه این باعث می‌شود بیش تر انسان ترغیب به دیدن شود.»

روح افزا در پاسخ به این سوال که این مظاهر جنسی در کشورهای دیگر هم وجود دارد، پس چرا در آن جا ازدواج کودکان مطرح نمی‌شود؟ گفته است: «افرادی که به دنبال قانون منع ازدواج کودکان هستند، فقط کاری را انجام می‌دهند که از طرف جامعه بین‌الملل به آن ها گفته می‌شود و خودشان چیزی نمی‌دانند. وقتی مظاهر جنسی در جامعه زیاد می‌شود و دختران جوان آن را می‌بینند و احساس نیاز می‌کنند، اگر بخواهند ازدواج کنند، برخی می‌گویند اشتباه است. اما اگر همان دختران بخواهند، تن‌فروش شوند، همان عده می‌گویند باید کارت سلامت برایشان صادر شود.»

او با اشاره به کاهش سن تن‌فروشی دختران و پایین آمدن سن دوستی دختران و پسران به سنین دبستان افزوده است:«باز هم تاکید می‌کنم وقتی مظاهر جنسی در جامعه بسیار زیاد است، چرا باید برای ازدواج مانع گذاشته شود؟ بلکه معتقدم مجلس باید قانون تسهیل ازدواج را پی گیری کند.»

از: ایران وایر


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.