حزب ملت ایران: تروریسم و خشونت محکوم به شکست است

شنبه, 17ام آذر, 1397
اندازه قلم متن

 

سپاهی ز گردان کوچ و بلوچ                         سگالیده جنگ و بر آورده خوچ

«تروریست و خشونت محکوم به شکست است»

“هم میهنان”

 شوربختانه هفته گذشته خاک بندر چابهار با خون پاک  باشندگان ایران رنگین شد. تروریست های تحت حمایت کشورهای واپسگرای منطقه و قدرت های جهانی یک بار دیگر با دست زدن به اقدمات این چنینی تلاش کردند تا همبستگی ملی ایرانیان را محک بزنند.

بندر چابهار در شرایط تحریم های غیر انسانی و خلاف موازین حقوقی و بین المللی آمریکا معاف از تحریم شد. این بندر در شرایط کنونی با توجه به اهمیت استراتژیکی و اقتصادی که در شاخاب پارس دارد می توانست به عنوان رقیب بندر جبل علی، شیخ نشین امارات متحده عربی مطرح شده و نقش تاثیر گذاری نیز در دوران تحریم بر اقتصاد کشور داشته باشد.

پیشرفت بندر چابهار عملا می تواند بندر جبل علی را که در موقعیت جغرافیایی نامناسبت تری نسبت به بندر چابهار قرار داشته، کم اهمیت کرده و کشتی های تجاری که از تنگه هرمز عبور می کنند قطعا ترجیح خواهند داد که در چابهار پهلو بگیرند. در چنین شرایطی طبیعی است که امارات و شیوخ منطقه از این رویداد به شدت نگران و ناخرسند بوده و دست به اقداماتی بر علیه منافع ملی ایران بزنند.

فراموش نباید کرد عوامل وابسته به عربستان که تحت نام مرکز تحقیقات بلوچستان فعالیت می کنند چند سال پیش در اقدامی ضد میهنی رسما نسبت به آبادانی بندر چابهار به اربابان خود هشدار داده بودند.

با قرار دادن پازل رویدادها و اقدامات گذشته در کنار عملیات تروریستی چابهار می توان به این واقیعت پی برد که دشمنان این سرزمین هدف شان نه مبارزه با جمهوری اسلامی بلکه مبارزه با کلیت کشوری به نام ایران است و به عبارتی آنان بر خلاف آنچه که تلاش می کنند نمایش دهند عملا اپوزسیون کشور ایران هستند و کمر همت به نابودی و سیه روزی ایران و ایرانی بسته اند.

دامن زدن به اختلافات قومی و یاوه سرایی در خصوص  واژه ی اهریمنی و بیگانه ساخته ی ملت!!های تحت ستم، زبان مادری، فدرالیسم و از این قبیل جعلیات همه و همه یک هدف را دنبال می کند و آن ویرانی و چند پاره نمودن کشور عزیزمان ایران و به راه انداختن جنگ داخلی و برادرکشی است.

«حزب ملت ایران» ضمن محکوم کردن هر نوع اقدام تروریستی و مسلحانه به دشمنان فطری ایران هشدار می دهد که توان همبستگی ملی ایرانیان را در پاسداری از کیان کشورشان دست کم نگیرید. این ملت به اثبات تاریخ پرافتخار خود نشان داده که در برابر اقدامات تجاوزکارانه و دسیسه های بیگانگان سکوت نکرده و به دور از سیاست های حکومت های حاکم پاسخ سخت و دردناکی به متجاوزین خواهد داد.

«حزب ملت ایران» به عنوان یک حزب دیرپا به پشتوانه ی ده ها سال مبارزه در راه آرمان های میهنی، در عین مخالفت با سیاست های جمهوری اسلامی از کاربدستان حکومت می خواهد نسبت به وظایف خود در تامین امنیت شهروندان و تمامیت سرزمینی ایران کوتاهی نکرده و در شناسایی و معرفی عوامل اقدامات تروریستی به ملت ایران به فوریت و ضرورت اقدام نماید.

«حزب ملت ایران» جانباختن دو تن از سلاح دارن کشور در این حمله را به خانواده های آن عزیزان و ملت ایران دل آرامی گفته و از حکومت می خواهد که نسبت به درمان و دلجویی از آسیب دیدگان این جنایت اقدامات لازم را انجام دهد.

ما در «حزب ملت ایران» ضمن اعلام همبستگی با شهروندان رنج دیده چابهار و هم میهنان مان در استان سیستان و بلوچستان باور داریم که ریشه ترورها و اقدامات ضد میهنی را می توان با رفع دشواری های اقتصادی، بیکاری و فقر از میان برد و امیدواریم توسعه بندر چابهار کمکی باشد برای گسترش سرمایه گذاری، کارآفرینی و آبادانی.

حزب ملت ایران

شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.