فیروزآبادی: سخنان احمدی‌نژاد تشویش اذهان عمومی است

سه شنبه, 3ام اردیبهشت, 1392
اندازه قلم متن

به گزارش بی بی سی محمود احمدی نژاد از ابتدای دوره ریاست جمهوری اش در سخنرانی‌های متعدد، افرادی را که مفسدان مالی و اقتصادی می خواند، تهدید به افشای هویت کرده است.

در پی انتشار سخنان روز گذشته محمود احمدی‌نژاد در مورد افزایش فشارها بر او، حسن فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت که این سخنان “غیر قابل قبول” و “تشویش اذهان عمومی” بوده است.

آقای احمدی‌نژاد روز دوشنبه در سفر به استان خوزستان در جنوب غربی ایران،در یک سخنرانی عمومی گفت که “پیغام داده‌اند که اگر رویت را زیاد کنی، پدرت را درمی‌آوریم.”

این سخنان او واکنش‌های مختلفی را به همراه داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر،حسن فیروزآبادی، رئیس کل ستاد نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه سخنان آقای احمدی نژاد غیر قابل قبول است، اعلام کرد: “آقای احمدی نژاد به این گفتمان خود خاتمه دهد.”

محمود احمدی نژاد از ابتدای دوره ریاست جمهوری اش در سخنرانی های متعدد، افرادی را که مفسدان مالی و اقتصادی می خواند، تهدید به افشای هویت کرده است.

آقای احمدی‌نژاد در سخنرانی خود در خوزستان به شکل دیگری به این موضوع پرداخت و گفت: “این ملت در برابر بزرگترین مستکبران، ایستاده و بر دهان آنان زد شما که جای خود دارید و اگر هر گوشه‌ای از پرونده‌تان آشکار شود، جایی در بین ملت نخواهید داشت.”

علیرضا زاکانی، نماینده مجلس و نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری نیز از دیگر افرادی است که به سخنان آقای احمدی نژاد واکنش نشان داده است.

این نماینده مجلس گفت که “مبارزه با مفاسد اقتصادی برای برخی به شعاری برای انحراف افکار عمومی تبدیل شده است.”

او اضافه کرد: “فردی که برخی اطرافیان و نزدیکانش غرق در فسادهای مالی و اقتصادی هستند نمی تواند مدعی مبارزه با مفاسد اقتصادی باشد. متاسفانه متهمان پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی، بیمه ایران و چندین پرونده اقتصادی دیگر جز حلقه معتمدین رئیس جمهور هستند و آقای احمدی نژاد آنها را خط قرمز خود می داند.”

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه نیز از دیگر منتقدان سخنرانی آقای احمدی نژاد است، او با غیر قانونی دانستن صحبت های آقای احمدی نژاد گفت: “دادستان کل کشور به عنوان مدعی العموم این موضوع را پیگیری کند.”

دولت آقای احمدی نژاد پس از دو دوره چهار ساله ریاست جمهوری اواسط تابستان امسال به کار خود پایان می‌دهد.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران قرار است ۲۴ خرداد (۱۴ ژوئن) برگزار و طی آن جانشین آقای احمدی نژاد انتخاب شود.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.