ابراز نگرانی مشاور فرمانده سپاه از آینده؛ برنامه ریزی برای به زیر کشیدن ولایت

پنجشنبه, 6ام دی, 1397
اندازه قلم متن

کارگزاران جمهوری اسلامی تمام قد نگران آینده نظام هستند. این نگرانی قابل پنهان کردن نیست و آن‎ها این ترس را ابراز می‎کنند، به خصوص آنکه احساس کردند تهدیدات تازه متوجه اساس ساختار و ماهیت جمهوری اسلامی یعنی حوزه‎های علمیه و دستگاه‎های تبلیغاتی اسلامی است.

اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قاریان سپاه پاسداران «دارالقرآن امام علی» که جمعه، ۳۰ آذر، در قم برگزار شد تحت تاثیر مسائل سیاسی قرار گرفت.
سخنران این مراسم مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران بود که گفت :  «دشمن همه برنامه‌ها را به کار گرفته تا انقلاب به چهلمین سال خود نرسد.»
حمیدرضا مقدم‎فر  که سال‌هاست با سپاه در امور تبلیغاتی و فرهنگی و رسانه‎ای همکاری دارد و پیش از این مدیر خبرگزاری فارس سپاه پاسداران  گفته «غربی‎ها علی رغم میلیاردها دلار برای اسلام ستیزی دنبال این بودند جلوی نفوذ اسلام را بگیرند و حتی برای این هدف، گروهای تروریستی مانند داعش را راه اندازی کردند؛ ولی خدا نخواست این نور الهی خاموش شود»
مقدم‎فر مدعی شده «نامه دوم رهبر انقلاب برای جوانان اروپایی برای دعوت و مطالعه اسلام ناب بسیار اثر گذار بوده است و باعث ترویج اسلام ناب و شکست فتنه دشمنان شده است»

او معتقد است شرایط به نحوی است که پیام قرآن می‌تواند باعث از بین رفتن جاهلیت مدرن شود. به گفته مقدم‎فر «نور علم و قرآن است که می‎تواند نقش مهمی در پایان دادن به جاهلیت مدرن باشد و این نقش برعهده مبلغان قرآنی است.» البته او نگفته اگر این استراتژی و توهمات پرخرج تا این اندازه مهم و حیاتی است پس چرا در چهل گذشته کارایی نداشته و امروز نگران است؟
او با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرده «امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم ودشمن همه برنامه ها را بکار گرفت تا به این چهلمین سال نرسد»
محمود علوی وزیر اطلاعات در سخنانی گفته جریان‌های مختلف قومی و ضد انقلاب به دنبال آن هستند که چطور سطح مبارزه با جمهوری اسلامی را یکی کنند.
پیش از این نیز علی خامنه‎ای هشدار داد «جوانان مراقب باشند میدان را برای دشمن آماده نکنند زیرا، به گفته او، اگر غافل شویم، همان دشمن ضعیف، زهر خود را خواهد ریخت.» به گفته او دشمن برای سال ۹۸ نقشه‌هایی کشیده است.

از: ایران بریفینگ


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.