خامنه ای از مشکلات مردم و جامعه بی خبر است یا خود را به نادانی میزند؟

شنبه, 7ام اردیبهشت, 1392
اندازه قلم متن

سایت ملیون ایران: از دید علی خامنه ای همه چیز بر وفق مراد است و مردم اگر اعتراضی میکنند بیجاست.  وضعیت نابسامان کشور و اوضاع فاجعه آمیز اقتصاد این بار نیز هیچ انعکاسی در صحبت های علی خامنه ای ندارد. او و سایر مسئولان رژیم  مشکلی در کشور نمی بینند و طبیعتا در پی یافتن راه حلی هائی برای خروج کشور از بحران نیز نیستند.

صحبت هائی که از علی خامنه ای در زیر آمده، نشان میدهد که او یا از مشکلات مردم کاملا بی خبر است و یا آنکه خود را به نادانی میزند. همه میدانند که مشکل مردم استفاده از کالاهای داخلی یا خارجی نیست. اکثر مردم چه بسا خواهان خرید تولیدات داخلی بجای تولیدات خارجی یا چینی اند. اما کیست که نداند مشکل، قدرت خرید مردم است و نه عدم خواست خرید تولیدات داخلی که  به سبب سیاست های رژیم اکثرا یا نایابند یا قدرت رقابت با تولیدات خارجی بویژه چینی را ندارند. گفته علی خامنه ای انسان را به یاد ماری آنتوانت ملکه فرانسه در دوران انقلاب این کشور می اندازد که گفته میشود وقتی به او اطلاع میدهند مردم پول برای خریدن نان ندارند میگوید: “اگر مردم نان ندارند باید بروند بجای آن شیرینی بخورند”!  

علی خامنه ای: اعتراضاتی که در گوشه و کنار می‌شود، واقعا بیجاست

علی خامنه ای: نمونه با ارزش حماسه سیاسی، انتخابات است که در وقت مقرر انجام خواهد گرفت.

به گزارش آفتاب علی خامنه ای روز گذشته در دیدار جمعی از کارگران کشور با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: کسانی که داوطلب می‌شوند در محاسبات خود اشتباه نکنند و بدانند عرصه مدیریت اجرایی کشور یعنی چه.

او همچنین، دارا بودن روحیه مقاوم، برخورداری از تدبیر، روزمره فکر نکردن در مسائل اقتصادی، توجه به سیاستهای اقتصاد مقاومتی، تکیه کردن بر نظرات کارشناسی، تهذیب اخلاقی و نپرداختن به حواشی را از جمله خصوصیات رییس‌جمهور مطلوب ذکر کرد.

علی خامنه ای در ادامه با اشاره به بحث حماسه اقتصادی تاکید نمود: ملت و مسئولان اول باید ضعف‌ها را بشناسند و بعد آنها را برطرف کنند. در همه برنامه‌ریزی‌ها باید زندگی و معیشت طبقات ضعیف مورد توجه قرار گیرد و از همه مردم ایران درخواست می‌کنم بروید به سمت مصرف تولیدات داخلی.

علی خامنه ای همچنین با بیان اینکه “ساز و کار انتخابات در ایران بسیار مستحکم است”، تصریح کرد: اعتراضاتی که در گوشه و کنار می‌شود، واقعا بیجاست. تشخیص شورای نگهبان، تشخیص انسانهای عادل و بصیر نسبت به صلاحیتهاست.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.