اظهارات دادستان دزفول درباره بازداشت دوباره اسماعیل بخشی و سپیده قلیان

دوشنبه, 1ام بهمن, 1397
اندازه قلم متن
دادستان دزفول گفت: با نیابت قضایی از سوی دادستانی شهرستان شوش و درخواست جلب بازداشت اسماعیل بخشی، دستور جلب این فرد در دادسرای دزفول صادر شد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدی با بیان اینکه با نیابت قضایی از سوی دادستانی شهرستان شوش و درخواست جلب بازداشت اسماعیل بخشی، دستور جلب این فرد در دادسرای دزفول صادر شد، گفت: این فرد شب گذشته در دزفول با همکاری نیروهای امنیتی-انتظامی دستگیر شده است.

‎به گزارش قوه قضاییه، وی با تکذیب خبر منتشره مبنی بر هجوم نیروهای مسلح ناشناس به خانه وی تصریح کرد: این فرد از صبح روز گذشته متواری شده بود که با تلاش‌های صورت گرفته و پس از اقدامات موثر عملیاتی دستگیر شد.  این فرد پس از اجرای نیابت به دادسرای شوش اعزام شده است.

کانال تلگرامی سندیکای کارگران شرکت واحد نوشت “بر اساس اخبار موثق واصله” ضربات زیادی به صورت آقای بخشی زده شده و تکذیب‌ها ناشی از “بی اطلاعی یا با انگیزه‌های دیگر” است.

اسماعیل بخشی‬⁩ از افرادی است که در جریان تجمعات کارگران نیشکر هفت تپه بازداشت شد.

همچنین اخباری مبنی بر بازداشت دوباره سپیده قلیان خبرنگاری که اعترافات او همچون اسماعیل بخشی در روزهای اخیر از صدا و سیما پخش شد، منتشر شده است.

تکمیلی/ سپیده قلیان و برادرش دستگیر شدند

دادستان دزفول همچنین با اعلام خبر دستگیری سپیده قلیان گفت: همچنین یکی از برادران متهم که ماموران را مجروح کرده بود نیز بازداشت و روانه زندان شد.

به گزارش قوه قضاییه، محمدی در این باره اظهار کرد: با نیابت قضایی از سوی دادستانی شهرستان شوش و پس از صدور دستورات قانونی ضابطین به منزل این فرد مراجعه کردند.  در هنگام مراجعه ماموران با مقاومت برادر و سایر اعضای خانواده که از اجرای حکم تمرد کرده مواجه می‌شوند و برادر وی با ضابطین درگیر می‌شود. در این درگیری ۲ مامور آقا و یک خانم زخمی می‌شوند؛ اما شرایط با دقت مدیریت و در نهایت متهم دستگیر می‌شود.  همچنین یکی از برادران متهم که ماموران را مجروح کرده بود نیز بازداشت و روانه زندان شد.

به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.