بازداشت علیرضا کفایی، معلم بازنشسته توسط نیروهای امنیتی در گچساران

چهارشنبه, 10ام بهمن, 1397
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – علیرضا کفایی، معلم بازنشسته و رئیس انجمن اسلامی معلمان شهرستان گچساران، صبح دیروز توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، صبح دیروز سه‌شنبه ۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۷، نیروهای سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد علیرضا کفایی، رئیس انجمن اسلامی معلمان گچساران را بازداشت کردند.

یک منبع مطلع در این خصوص به هرانا گفت: “صبح دیروز نیروهای سازمان اطلاعات سپاه پاسداران به منزل علیرضا کفایی مراجعه کردند و از آنجایی که ایشان منزل نبودند به مجتمع آموزشی شهید تاجگردون (محل کارش) مراجعه کرده و وی را در آنجا بازداشت و به دادستانی منتقل کردند. آقای کفایی پس از تفهیم اتهام به بازداشتگاه اطلاعات سپاه منتقل شد”.

این منبع در ادامه افزود: “دلیل بازداشت آقای کفایی انتشار مقالات و مطالب انتقادی در فضای مجازی و به ویژه در صفحات شخصی‌شان عنوان شده است. آقای کفایی از بیماری قلبی و دیابت رنج می‌برد و نگه‌داشتن وی در بازداشت می‌تواند لطمات سختی به سلامتی‌اش وارد کند”.

لازم به ذکر است که علیرضا کفایی رئیس انجمن اسلامی معلمان گچساران، عضو انجمن اسلامی معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد و دبیر شورای اصلاح‌طلبان گچساران است. وی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ به عنوان قائم مقام ستاد حسن روحانی در شهرستان گچساران فعالیت می‌کرد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.