مدال طلای چرندگوئی این هفته به آقای رحیم صفوی تعلق میگیرد؛ رحیم صفوی: جنگ های عراق، سوریه، لبنان و یمن زمینه های ظهور امام زمان را آماده کرده اند

دوشنبه, 15ام بهمن, 1397
اندازه قلم متن

سرلشکر رحیم صفوی امروز گفت: “آمریکایی ها پس از فروپاشی اندیشه مارکسیسم لنینیسم گفتند ما تنها ابرقدرت جهان هستیم و تنها قدرت همه جانبه‌ای هستیم که از همه جهات برتری داریم و هیچ قدرت و دولتی در مقابل ما نمی‌تواند بایستد. مثلا در بحث فرهنگی گفتند جهان یک دهکده است و همه باید در آن دهکده باشند و ما نیز کدخدای آن دهکده هستیم.

آرزوی آمریکایی ها شکل دهی قدرت هژمون تا پایان قرن بیستم بود که در این آرزو شکست خوردند و نتوانستند تنها ابرقدرت جهان شوند….فرهنگ لبیرایسم غربی دیگر برای بشریت الهام بخش نیست، لیبرالیسم مثل کمونیسم درحال  تمام شدن است، لیبرالیسم اگرچه توانست تا اندازه ای پیشرفت و رفاه را برای مردم غرب محقق کند اما هیچ پیام و نسخه ای برای اخلاق و معنویت در غرب به همراه ندارد به همین دلیل شاهد سقوط و انحطاط خانواده، اخلاق، فرهنگ و معنویت در غرب هستیم.

بر اساس فلسفه اسلامی و آیات قرآن کریم و احادیث پیامبر عظیم الشأن اسلام و اهل بیت و بر اساس عقلانیت(!) و حکمت، با ظهور حضرت بقیه الله الاعظم  حق بر باطل غلبه خواهد یافت. اسلام بر همه کفر و شرک جهانی و تفکرات غیر اسلامی پیروز و ان شاءالله حکومت اسلامی مبتنی بر عدل، قسط، امنیت و صلح جهانی محقق خواهد شد. اشغال قدس شریف طی بیش از ۷۰ سال گذشته و کشتار مرم بی دفاع فلسطین توسط رژیم صهیونیستی، پیروزی انقلاب کبیر اسلامی و مسائل منطقه از جمله شامات(سوریه، عراق و لبنان) و حمله نظامی سبوعانه سعودی ها و کشتار هزاران یمنی مظلوم می‌تواند از  زمینه های ظهور حضرت مهدی باشد”.
از: پیک ایران


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.