چکآپ انگلیسی!

شنبه, 27ام بهمن, 1397
اندازه قلم متن

BabakDad10

?در کشوری که بودجه برای «بیماران خاص» ندارند و اختصاص نمی‌دهند، چون این پولها به قول آن وزیر محترم «خرج اضافه» برای دو سال عمر بیشتر است!، ما هموطنان مذهبی و متدینی داریم که برای «تطهیر مال و شستن ناپاکی درآمدشان» به دفاتر امامان جمعه می‌روند و خمس و زکات و کفاره‌ی عبادتهای ناکرده و گناهان خود را «نقدی» محاسبه و پرداخت می‌کنند؛ «باشد که به بهشت بروند»!
?در سرزمینی که «طرح سلامت عمومی» به خاطر کمبود بودجه حذف می‌شود و مسئولان به بیماران توصیه می‌کنند «به جای فیزیوتراپی؛ خودتان بمالید!»، ما امامان جمعه‌ای داریم که مانند سالهای دور، هنوز مخفیانه برای چکاپ و درمان به بهترین بیمارستان‌های انگلستان و اروپا می‌روند و میلیاردها تومان از «خمس و زکات همان مردم مذهبی» را صرف سلامتی و تقویت بنیه و قوای خود می‌کنند، «باشد که همینجا بهشتی زندگی کنند!»
?در معامله‌ای بین آن هموطنان مذهبی با این روحانیان حکومتی، هر دو طرف به بهشت‌هایی در این دنیا و آخرت می‌رسند و به «جهنمی» که کنار گوش آنها در شهرها و روستاهای اطراف برپاست و به فقر و بیماری و نداری که دسته دسته دلبندان مردم را قربانی می‌کند، توجهی ندارند! آیا خدا بر این سرزمین گذری و نظری خواهد کرد؟ من تردید دارم!
?به لطف فن‌آوری‌های نوین و فضای مجازی، دیگر دوران «سفرهای یواشکی» و «چکآپ انگلیسی» و تفریحات مخفیانه به سر آمده و دوربین‌های مردم هم پای منبرها هستند و اشتباهات آقایان را ضبط می‌کنند، هم سفرهای تابستانی و زمستانی آنها به اروپا را رسوا می‌سازند! خواه هاشمی شاهرودی باشند، یا موسوی جزایری!
سفر و تفریح با خمس و زکات ملت دیگر بس است!
?هموطنان و بازاریان مذهبی، (چه بخواهند چه نخواهند) در این «بی‌عدالتیِ ایمان‌سوز» شریک هستند! در مسئولیت این «خروج فوج فوج مردم از دین» سهیم هستند. در پروار کردن موجودات بی خاصیتی به نام «آخوند حکومتی» شریک هستند. کسانی که با «تبلیغ نظریه‌ی شرک‌آلود» ولایت فقیه، ایمان مؤمنان را بر باد می‌دهند تا بتوانند همچنان به نام «نماینده‌ی خدا»؛ بر ثروت و حقوق این مردم مظلوم دست‌اندازی کنند.
?اهل خمس و زکات در خلوت از خود بپرسند: چگونه به آیت‌الله موسوی جزایری ویزا داده شده؟ هزینه‌ی ویزای بالای هشتاد میلیون تومان از «تن‌فروشی» چند هموطن نیازمند می‌توانست جلوگیری کند؟ بلیط بالای سی میلیون؛ و هزینه‌های میلیاردی اقامت و درمان حاج‌آقا را هم حساب کنند! به خدا که «روز حساب» دیر نیست!
بابک‌داد ۹۷/۱۱/۲۷
?اینستاگرام:
?تلگرام:
? تماس:
از: گویا

به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.