ویدئو: سخنان هاشم خواستار به مناسبت نوروز ۱۳۹۸ خطاب به مردم ایران

دوشنبه, 27ام اسفند, 1397
اندازه قلم متن

هاشم خواستار: خامنه ای هیچ راهی به غیر از انقلاب برای مردم ایران باقی نگذاشته است هاشم خواستار نماینده معلمان در مشهد در یک پیام ویدیویی به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۳۹۸ خطاب به ایرانیان گفت: من آن روزی را به شما ملت قهرمان ایران تبریک می گویم که این فقر، فلاکت، تورم، گرانی، تحریم و …از جامعه ما رخت بربسته باشد و ما به آزادی و دمکراسی رسیده باشیم و آن روز بسیار نزدیک است.

آقای خواستار در بخشی از این پیام گفت، کشور به بن بست کامل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، و اجتماعی رسیده است و آن به این دلیل است که همه راهها به رهبر این رژیم یعنی آقای خامنه ای ختم می شود، جهان سالهاست به این نتیجه رسیده است که قدرت مطلقه، فساد می آورد و امروز این فساد در دستگاه آقای خامنه ای بیداد می کند.

نماینده معلمان ایران خطاب به بسیجیان، سپاهیان و نیروهای نظامی و انتظامی گفت: من به شما عزیزان هشدار می دهم که تا دیر نشده به سوی مردم بازگردید، آقای خامنه ای شما را به دیار نیستی خواهد فرستاد. وضعیت این کشور روز به روز در حال بدتر شدن است. هاشم خواستار در ادامه افزود: این حاکمان هستند که انقلاب را بر مردم تحمیل می کنند، و امروز در ایران این آقای خامنه ای است که هیچ راهی برای ملت قهرمان ایران به غیر از انقلاب باقی نگذاشته است. کشور در بن بست کامل است و مردم هم در تظاهراتهای خود به کرات فریاد زدند که «اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا». باید همه دست در دست یکدیگر، همدل و همصدا، متحد و یکپارچه به سوی آزادی و دمکراسی پیش برویم که تنها راه نجات ما آزادی و دمکراسی است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.