این هم یک جنایتکارِ” با سواد” دیگر!

شنبه, 3ام فروردین, 1398
اندازه قلم متن

۱

حکومت اسلامی یعنی حکومت بحران‌های رنگارنگ، بحران هائی که یا واقعی هستند یا دست سازِ حکومت‌اند. برای نمونه بحران اقتصادی درایران یک بحران واقعی ست که بی لیاقتی، بلاهت و فساد حکومتی از عوامل مهم بروزاین بحران است، اما بحران ” اندازه آلت تناسلی” یک بحران دست ساز و معلول ذهنیت ِ بیمارگونۀ ایدئولوژیک – سیاسی است. هدف از این دست بحران سازی‌ها این است که افکار عمومی را از اندیشیدن به چرائی و چگونگی بحران‌های واقعی به سوی فکر کردن به ” اندازه آلت تناسلی ” و مشکلات ” آلت تناسلی‌ای درحکومت اسلامی بکشاند تا بحران‌های واقعی دور زده شوند.
۲
سکس به ویژه ” اروتیسم” یکی از زیباترین پدیده‌های زندگی ست. فقدان آموزش صحیح، عدم درک ارزش‌های عاطفی – انسانی این پدیده، و پاره‌ای از اختلال‌های روانی و مشکلات خانوادگی و اجتماعی سبب بروز اختلال اعتیاد ذهنی و رفتاری به این پدیدۀ حیاتی خواهد شد. دو سویۀ برخورد افراطی، یعنی بی بندو باری از سوئی، و محدود و ممنوع سازی از سوی دیگر، راه به اختلال و انحراف خواهند برد. تجربه تاریخی و جهانی، از جمله در میهن خودمان نشان داده است که ممنوعیت‌ها و محدود سازی‌های مذهبی و نابخردانه دررابطه با سکس به عکس عمل کرده است و محدود شوندگان و محدود کنندگان به گونه‌ای افراطی برای دست یابی به این میوۀ ممنوعه سد محدودیت‌ها رامی شکنند وحداقل به نوعی ازمعتادان و منجرفان جنسی بَدَل می‌شوند. رفتار جنسی بخش بزرگی از کشیش‌ها وآخوندها نمونه‌ای از این نوع اعتیاد و انحراف است. در میهنمان مَثَلی ست معروف بر بنائی واقعی که بسیاری از آخوندهای معمم و مکلا وارونه هستند، در این معنا که اول آلت تناسلی، بعد شکم و در نهایت مغزآنان (اگر داشته باشند) کار می‌کند.

۳

“آخوندهای پورنو”، مرد وزن، به وفورداشته‌ایم که از منابر و رسانه‌ها آموزش پورنوگرافیک ایدئولوژیک و سیاسی- اسلامی داده‌اند، با بحث‌ها و اظهارنظرهائی که به “عقل جن” هم نمی‌رسد. (معروف ترین اینها، آیت الله جنایتکار، معروف به آیت الله پورنو، آیت الله محمد محمدی گیلانی ست.).
در حکومت اسلامی سالیانی ست پزشکان آخوند وپورنو، البته مکلا و کت و شلواری، هم به این مجموعه اضافه شده‌اند، نمونه‌اش موجودی به نام دکتر حسین روازاده است، پزشک درس خوانده در دانشگاه تهران که مدعی ست دوره‌های پزشکی‌ای هم در خارج از کشور دیده است. او ترکیبی از یک آخوند مکلا و یک حزب الهی درس خوانده و ” با سواد” است. وی اثبات گر این واقعیت است که می‌توان با ریزترین و پوک ترین مغز مدارک عالی تخصصی گرفت و با آن عوامفریبانه به معروفیت و مال و منال رسید. این موجود که متخصص طب اسلامی و قرانی خود را معرفی می‌کند، اباطیلی به نام طب به خورد بخشی از مردم می‌دهد که فقط در دکان ” عطاری” خودش و امثال خودش پیدا می‌شود. (من در سلسله مقاله هائی با عنوان ” طب اسلامی و مبارزه ضد امپریالیستی ” به نگاه این فرد به واجبی، چای، آدامس، درخت کاج و…پرداخته‌ام.) با نگاهی به سخنرانی‌ها و نوشته‌های وی به نظر می‌رسد اویا قربانی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها جنسی ست یا عوامفریب و شارلاتانی که راه فریب و جذب مخاطبان نآآگاه را یافته است، چرا که ” آلت تناسلی” مردان ملکه فکرو رفتاراوست و شکل دهنده سلول‌های مغزاش. دکتر روازاده در سخنرانی‌هایش نه از زاویه آموزش جنسی ضرور و علمی، بل که با نگاهی مذهبی، ایدئولوژیک و سیاسی به آلت تناسلی پسرانه و مردانه نگاه می‌کند و در باب آن سخن می‌گوید و مبارزه ضد امپریالیستی و یهودی ستیزانه‌اش را پیش می‌برد.
این پزشک حزب الهی، سالیانی ست با نظرها و کشف‌های محیرالعقول، ” برجّو طب قرانی در حکومت اسلامی سوار است”، و با بهره وری از وقاحت آخوندی، حرف آخررا دراین حوزه می‌زند و هل من مبارز گویان حریف می‌طلبد. وی در کنار اداره مطب، دَم و دستگاه تولید و توزیع داروهای „عطاری”، نیزراه انداخته است تا بهتر وبیشتر پول پارو کند.
دکترروازاده پیش تر نیزدرسخنرانی‌های متعدد گفته بود: ” دو سانتی کردنِ آلت تناسلی مردان مسلمان ایرانی” توطئه یهودی‌ها ست و در مبارزه‌ای ضد امپریالیستی و ضد صهیونیستی برای حل مشکل دو سانتی ” روغن زالو”ی تولیدی بساط خودش را به بازارعرضه کرد تا بازار داروئی “صهیونیستی و امپریالیستی” را کساد کند. این مبلغ طب قرانی- اسلامی علت این ” دو سانتی” شدن را خوردن مرغ واکسینه شده، که توسط “انگلیس، صهیونیست و امپریالیست” واکسینه شده‌اند، اعلام کرده است.
به گفته این طبیب طب قرانی- اسلامی واکسن‌ها ئی که “انگلیسی‌ها و یهودی‌ها ” به منظور کاهش اندازه آلت تناسلی مردان مسلمان به کار برده‌اند، عامل کوچک شدن آلت تناسلی مردان مسلمان تا حد نابودی و از بین رفتن آن است. البته آقای روازاده هیچگاه توضیح ندادند که چرا مردان امریکائی و اروپائی که از گوشت مرغ واکسینه شده به وفور استفاده می‌کنند، اندازه عضو مورد نظرِ دکتر روازاده خلافِ مردان مسلمان ایرانی سیر دیگری داشته است؟
آقای دکتر روازاده سخنانش درباب اندازه آلت تناسلی را برابر شنوندگانی که اکثرا خواهران محجبه و کودکان‌اند، بیان می‌کند. ایشان فرموده‌اند:
“…. اینا به مرغ ۱۷ نوع واکسن می‌زنن، هیچکدومم برای مرغ نیس، هدف شمائین و بچه هاتونن … بچه هاتون وقتی سنشون رسید به ۱۸ سالگی همشون بدون استثنا آلت تناسلی شون میشه دو سانت، میشه اینقدر (و جناب دکتر با دست اندازه را نشان می‌دهد که مبادا کسی در میزان اشتباه کند) … انگلیس همه عقده هاشو می‌خواد سر ما خالی کنه … همه شم یهودی‌ها دارن اینکارو می‌کنن، متاسفانه جوانهای ما همه شون اینقدری هستن، دو سانتی هستن … هیچکدومم نمی‌تونن زن بگیرن، روشونم نمیشه به خانواده شون بگن، مشکل پیدا می‌کنن، نسل بعدی که ۲۰ سالش بشه دیگه هیچی نداره … زن و مرد یکی میشن … توطئه می‌کنن علیه ما، هی بگین مرغ نخوریم چی بخوریم … برین سرتونو بزنین به دیوار. ” (۱)
متعاقب این نوع سخنرانی‌ها دامنه تبلیغات سایت وی و سایت‌های همفکرانش، و نیز رسانه‌های مختلف مرتبط به تجارت” عطاری” دکتر روازاده، درباره روغن زالو افزایش یافت، روغنی که افزایش اندازه آلت تناسلی و افزایش ” قدرتِ جماع” را سبب می‌شود، روغنی که بازار و تجارت داروهای طب قرانی – اسلامی را چرب تر وگرم تر کرده است، محصولی که: … در بسته‌های ۱۰۰ گرمی تهیه و تولید شده است. طرز استفاده از این روغن بسیار آسان بوده و در صورت استفاده صحیح به اندازه ۱۰۰ گرم در طی ۵ دوره متوالی، بهترین نتیجه مطلوب و تغییر محسوسی از ۱ الی ۵ سانت (بسته به مزاج شخص) در طول و نیم الی ۱ سانت در قطر آلت روی می‌دهد. روغنی که از: … داروهای مجرب طب سنتی ایران در درمان ناتوانی‌های جنسی مردان است. نحوه ساخت و خواص این روغن در کتاب‌های متعدد طب سنتی ایران از جمله کتاب مفرح القلوب حکیم ارزانی، درع الصحه تهرانی، گنجینه الاسرار شیرازی و … آمده است…”

۴
دکتر روازاده در سخنرانی اخیرش درباب بحران اندازه آلت تناسلی در حکومت اسلامی، ضمن تکرار حرف‌های تکراری‌اش، ارتجاعی ترین و عقب مانده ترین دیدگاه را درباره بهداشت وطب پیشگیری نشان می‌دهد. وی با نادرست دانستن تزریق واکسن‌ها به ویژه واکسن کزاز چهره واقعی یک تحصیلکرده جنایتکاررا که با دلیل تراشی‌های بی پایه به سراغ توجیه حرف‌ها و رفتارمذهبی – سیاسی‌اش می‌رود، نشان می‌دهد. روازاده و امثال او با آموزش‌ها و تبلیغ‌های‌شان مرگ و میر‌های بسیاری را در ایران سبب شده‌اند.
ایشان می‌فرمایند:
“…. این چه کاریه دارین با ما می‌کنین؟ برین ببینین شیطان پرست‌ها چقدر دارن خوشحالی می‌کنن برای این واکسن ها… همه جوره بچه مدرسه ایهای مارو دارین کزاز می‌زنین، آقا این واکسن کزاز توش موادی هست که بچه تورو نازا می‌کنه، به زن و شوهری که قبل از ازدواج میگن واکسن کزاز بگیرین، آقا مگه چند نفرتو کشورمی خوان کزاز بگیرن، اگه ده نفر از بیماری کزاز بمیرن بهتره تا اینکه کل کشور نازا بشود … کتاباشونو که می‌خونین میگن ما در سوئد توانستیم به بهانه کزاز سه دهه واکسن کزاز به سوئدی‌ها بزنیم و نسل شونو منقرض کنیم… واکسن سه گانه زدین جوونای امروز مارو دیدین چه بدبختی دارن با مردونگی شون…الان هم واکسن پنجگانه می‌زنن به این بچه ها… وقتی اینا ۱۵ سال یا ۱۷ سال شون بشه، این بچه، آقایون آلت تناسلی جوان ۲۰ ساله ما یک بند انگشت خواهد شد، به فریاد جوونا برسین، برین ببینین نوزاد تازه تولد شده یهودی‌ها آلت تناسلی شون ۸ سانته …رهبرمون هم چند روزپیش اعلام کرد مشکلات جنسی جوونارو به فریادشون برسین…آقا خبرها اینجوریه، مرغ ماشینی ندین محو می‌کنه آلت تناسلی جوونا و نو جوونای مارو… انگلیسی‌ها به ما خیانت می‌کنن، توسط وزارت بهداشت و درمان هم اعمال میشه …. “. (۲)
*****
۱- https://www.youtube.com/watch?v=oh3jqxDA1Tg
۲- https://www.youtube.com/watch?v=5Oi7KBUCMWA

از” گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.