حزب ملت ایران: هرگونه مداخله نیروهای خارجی را در ایران، محکوم می کنیم

جمعه, 30ام فروردین, 1398
اندازه قلم متن

 

هم میهنان!

در حالی که فاجعه ی جاری شدن سیل در ده ها استان کشور و مصیبت خانواده های داغدیده، کشور ما را در سوگ فرو نشانده و کاربدستان پر ادعا، توان مهار کردن و تسلی بخشیدن به سیل زدگان را ندارند، خبر وارد شدن گروه های بی هویت از کشور استعمار ساخته عراق به خاک ایران به بهانه کمک رسانی به مردم استان قهرمان خیز خوزستان و دیگر استان ها، قلب میلیون ها ایرانی را جریحه دار ساخته است. هنوز آثار ویرانی ۸ سال جنگ با متجاوزان عراقی در شهرهای مرزی باقی مانده، هنوز بسیاری از خانواده ها به دنبال بقایای عزیزان از دست رفته خود بوده که برای استقلال و دفاع از خاک ایران جان خود را نثار کردند. اکنون باید از مقامات مسوول پرسید که گروه های شبه نظامی موسوم به “حشد الشعبی”، “جنبش النجاء” و “گردان فاطمیون” با کدام مجوز به چنین جسارتی دست زده و هم چون فاتحان جنگ وارد کشور شده اند؟!

هم میهنان!

کاربدستان جمهوری اسلامی حتی نسبت به اصول قانون اساسی خود نیز مقید نبوده و بر خلاف اصول ۸۰، ۸۲، ۱۴۵، ۱۴۶ و ۱۴۷ که هرگونه دخالت نیروهای خارجی در امور داخلی ایران را منع کرده، استقلال ایران را به خطر انداخته و به شبه نظامیان خارجی تحت امر خود اجازه ی ورود و دخالت در مساله ای را می دهند که وظیفه ی نیروهای مسلح، سازمانهای امداد رسانی و گروه های داوطلب مردمی می باشد.

 حزب ملت ایران، ضمن محکوم کردن ورود نیروهای خارجی و هر گونه دخالت آن ها در امور داخلی، حضور بیگانگان را به هر بهانه ای خیانت به خون جوانان رشیدی می داند که جوانمردانه در برابر مزدوران عراقی ایستادند و از تمامیت ارضی ایران دفاع کردند. حزب ملت ایران ضمن دعوت از عموم هم میهنان برای یاری رساندن به قربانیان فاجعه سیل، خواهان خروج فوری گروه های خارجی از خاک ایران بوده و اعلام می دارد که ملت ایران هیچ گونه نیازی به حضور بیگانگان نخواهد داشت.

سی ام فروردین ۱۳۹۸

حزب ملت ایران


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.