حسین هدایتی مظنون به قتل در پرونده ترور وکیل تهرانی

دوشنبه, 23ام اردیبهشت, 1398
اندازه قلم متن

murder_051118.jpg

حسین هدایتی در پرونده قتل وکیل تهرانی بازجویی شد / صبح امروز از زندان به پلیس آگاهی انتقال یافت

آن طور که گزارش‌شده بود، حمید حاجیان، ۴۱ ساله، تنها ساعاتی پس از صدور حکم دادگاه حسین هدایتی به قتل رسیده بود.

به گزارش رکنا، این اقدام در راستای قتل وکیل تهرانی صورت گرفت و از آنجاییکه از این وکیل در محاکمه پرونده اقتصادی نام برده شده بود تیم جنایی پلیس آگاهی تهران و بازپرس پرونده پس از مظنون گیری های بسیار و عدم شناسایی شدن قاتل یا طراحان این ترور مرگبار با این فرضیه که قتل وکیل حمید حاجیان می تواند توسط مافیای اقتصادی صورت گرفته باشد در دستور کار قرار داده شد.

صبح امروز حسین هدایتی از زندان به دادسرای امورجنایی تهران -ناحیه ۲۷ تهران -انتقال یافت و با دستور بازپرس ویژه قتل به اداره ۱۰ پلیس آگاهی سپرده شد تا درباره این جنایت جنجالی تحت بازجویی قرار گیرد.

به گزارش پرونده، چهارشنبه شب، چهارم اردیبشهت ماه بود که در خیابان کامرانیه جنوبی حمید حاجیان، وکیل ۴۱ ساله که مدیر دفتر وکالت بود همراه خانم منشی ۲۵ ساله در پارکینگ دفتر کارش هدف شلیک های یک مرد قرار گرفت.

در این ترور مرگبار وکیل تهرانی کشته شد و خانم منشی که گفته می شود زن صیغه ای حمید حاجیان است زخمی شد و با انتقال به بیمارستان از مرگ نجات یافت.

قتل این وکیل در حالی صورت گرفت که تقریبا یک ماه پیشتر حسین هدایتی، متهم اخلال در نظام اقتصادی کشور که به جهت حمایت های مالی از برخی از باشگاه های فوتبال مشهور شده است در پنجمین جلسه دادگاه خود و در دفاعیات خود گفته بود: به سراغ حمید حاجیان که یک وکیل با نفوذ است و ۵۰ میلیارد تومان پول بنده را خورده و برده است بروید. حاجیان به من گفت اگر اسمش را در دادگاه ببرم از من شکایت می‌کند؛ شاید فرار آقای یقینی نیز دست ایشان باشد.

از این رو در حال حاضر حسین هدایتی می تواند در یکی از فرضیه های پلیسی رازگشای قتل این وکیل باشد و از امروز صبح تحت بازجویی است.

حسین هدایتی در یکی از جلسات دادگاه خود با اشاره به حمید حاجیان گفته بود: «به سراغ حمید حاجیان که یک وکیل بانفوذ است و ۵۰ میلیارد تومان پول بنده را خورده و برده است بروید. حاجیان گفته بود که اگر اسمش را در دادگاه ببرم از من شکایت می‌کند.»

در واکنش به همزمانی خبر صدور حکم هدایتی و قتل حاجیان خبرگزاری فارس به نقل از مدیر خراسانی، وکیل این متهم فساد مالی، نوشت: «قتل حاجیان هیچ ارتباطی به این پرونده ندارد.»

همین خبرگزاری پیشتر به نقل از سرپرست دادسرای جنایی تهران نوشته بود: «برخی از افراد و همکاران وی [حمید حاجیان] مدعی شدند که حاجیان در یک سری پرونده مفاسد اقتصادی وکیل بوده است، اما این موضوع هنوز به اثبات نرسیده است.»

از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.