دانشگاه ارومیه همچنان ناآرام است

سه شنبه, 31ام اردیبهشت, 1392
اندازه قلم متن

daneshgah-orumieh

اعتراض ۶۰۰ دانشجو به سیاستهای انتخاباتی و واکنش شدید مسوولان

فعالان در تبعید: بنا بر گزارش دریافتی از ایران؛ اعتراض جمعی از دانشجویان دانشگاه ارومیه به تغییر تاریخ امتحانات با واکنش شدید مسوولان دانشگاه مواجه شد ؛ بطوریکه نماینده دانشجویان با اتهاماتی نظیر اغتشاش در انتخابات و براندازی محکوم شد.

این اعتراض زمانی شروع شد که وزارت علوم در راستای تعطیل کردن دانشگاهها در زمان انتخابات ؛ بخشنامه تغییر تاریخ امتحانات در دانشگاههای کشور را صادر کرد که با مخالفتهایی در سایر دانشگاه ها نیز مواجه شد .

بر اساس گزارشهای ارسالی به ” کمپین صلح فعالان در تبعید ” ؛ در همین راستا دانشجویان دانشگاه ارومیه در بیانیه ایی که با امضای نزدیک به ششصد نفر از دانشجویان همراه بود دست به اعتراض زدند تا این تغییرات اعمال نشود و امتحانات به مانند سال های گذشته در زمان مقرر برگزار شود.

اعتراض گروهی این دانشجویان اما با واکنش مسئولین دانشگاه ، به یک پرونده ی سیاسی مبدل شد ! و آنها نماینده ی این دانشجویان با نام “جمهور غیاثی” را به تشویش اذهان عمومی ، اغتشاش در زمان انتخابات و براندازی نظام جمهوری اسلامی متهم نمودند .

یکی از دانشجویان این دانشگاه در تماس با این کمپین می گوید : علیرغم همه تهدیدات و فشارها ؛ دانشجویان این دانشگاه بر سر خواسته های خویش ثابت قدم می باشند و چیزی جز از آنچه که جزو مطالباتشان می باشد نمی خواهند


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.