بچه متصّل‌هــا!

چهارشنبه, 15ام خرداد, 1398
اندازه قلم متن

BabakDad10

جیغ آن زن شبیه «آژیر جنگ» است! نه از آن جنگها که خمپاره و بمب‌افکن و سرباز دارند، «جنگی خزنده» با تلفاتی هولناک و کشته‌های بیشتر!
?زن جوان صاحبِ پورشه در جنون سرعت خیابان کارگر اصفهان، بدن یک جوان ۲۱ ساله را «سرد» کرده و سر پلیس جیغ می‌کشید: «کشتم که کشتم! پول دیه‌شو میدم!» او فقط نگران بود خطی بر پورشه‌اش نیفتد!
?آن سو؛ دادگاه داماد وزیر کار بود. دامادی ۳۶ ساله با ظاهری حزب‌اللهی که با داشتن فقط «پنجاه میلیون تومان»، دهها میلیارد تومان «وام بانکی» گرفته و پس نداده!
این هر دو، آژیرهای یک جنگ فجیع هستند.
?محمد شریعتمداری وزیر کار و رفاه، سالها قبل معاون حجت‌الاسلام ری‌شهری در «جمعیت دفاع از ارزشهای انقلاب» بود! اینکه او هنوز از داماد فاسدش اعلام برائت و جدایی نکرده، نشان می‌دهد آن «ارزش‌ها» چقدر بها داشته‌اند!
?دامادِ متصل به وزیر در «مدرسه مؤتلفه اسلامی» درس خوانده؛ اما هنوز مؤتلفه از او اعلام برائت نکرده! همان مؤتلفه‌ای که ترور «طاغوتی‌های فاسد!» را مقدس می‌دانست، حالا در برابر فسادهای این «بچه متصّل» و محصل سابق خود خفقان گرفته است!
motasel.jpg
?داماد وزیر «پول کثیف» را در «جشنواره مدافعان حرم» شسته تا پشت جسد آنها پنهان بشود! «ارزشی‌ها» هنوز جیک نزده‌اند!
?ولی‌فقیه بیشتر از همه خفقان گرفته! چون مُردابی پر از این «کِرم و زالوها» دارد! چون آنقدر «آتو» دست این و آن دارد که به همه باج می‌دهد؛ از این «بچه متصّل‌ها» تا بقیه!
?هم آن صاحب پورشه و هم این داماد متصل به وزیر و سایر «بچه متصّل‌ها»؛ همگی نمایندگان طبقه‌ی اشراف نوکیسه‌ای هستند که از فاصله‌ی «شکاف‌های یک حکومت بیمار» زاده می‌شوند. از فاصله‌های بین ارز دولتی با آزاد، از فاصله‌ی بین حکومت با ملت، مَحرم با نامحرم، خودی با غیرخودی، آقازاده با کارگرزاده،… اینها کِرم‌هایی حقیری هستند که محصول چهل سال «سوءتفاهمی به نام جمهوری اسلامی!» هستند؛ فرزندان شِرک مطلقی به نام ولایت فقیه!
?این «حکومت فاسد» ثروت ملی این مردم مظلوم را به جیب دلال‌ها و آقازاده‌ها و بچه متصّل‌ها می‌ریزد تا هر روز قربانی بگیرند! «دیه‌اش را می‌دهند»! حکومت خانه خرابمان می‌کند و مردم را فوج فوج به زیر خط فقر و فلاکت می‌برد…!
?می‌پرسند: جنگ می‌شود؟ می‌گویم: آری! و «جنگ واقعی» اینجاست؛ نه در خلیج فارس! اوج آن هم وقتی است که «نوبت انتقام ستمدیدگان» برسد. صدای جیغ کِرم‌ها از حالا می‌آید! کاش بفهمند آن روز خیلی نزدیک شده!
➖پی‌نوشت: قتل اخیر و جنجال نجفی هم برای به حاشیه رفتن اینها نعمتی شد! اما حالا دوباره در ویترین جامعه قرار گرفته‌اند. مردم زهر بچه متصّل‌ها را فراموش نخواهند کرد.
بابک‌داد ۹۸/۳/۱۳
?تلگرام:
?اینستاگرام:
?وبلاگ:
?تماس:

از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.