تداوم بازداشت و بی خبری از سرنوشت یک شهروند در خوزستان

شنبه, 18ام خرداد, 1398
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – علیرغم گذشت نزدیک به ۴ ماه، علی مجدم، شهروند اهل روستای کوت سید صالح از توابع شهرستان کارون کماکان در بازداشت است. گفته می شود طی یک ماه گذشته اجازه تماس به وی داده نشده و بی خبری از سرنوشت وی باعث افزایش نگرانی خانواده او شده است. علی مجدم در تاریخ ۲۰ بهمن ماه سال گذشته به همراه دو شهروند دیگر توسط مامورین اطلاعات سپاه بازداشت شدند. آقای مجدم پس از بازداشت به بازداشتگاه اطلاعات سپاه اهواز منتقل شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، علیرغم سپری شدن نزدیک به ۴ ماه علی مجدم، شهروند عرب اهل روستای کوت سید صالح از توابع شهرستان کارون کماکان در بازداشتگاه اطلاعات سپاه اهواز به سر می برد.

به گفته یک منبع نزدیک به خانواده این شهروند، آقای مجدم طی ۴ ماه گذشته گاهاً با خانواده خود تماس می‌گرفت با این حال طی یک ماه گذشته اجازه تماس به وی داده نشده است و بی خبری از سرنوشت او باعث افزایش نگرانی خانواده شده است.

علی مجدم ۳۹ ساله در تاریخ ۲۰ بهمن ماه ۹۷ به همراه دو شهروند دیگر به نام‌های سلیم دریعاوی ۳۳ ساله و علی جوادی ۲۱ ساله در روستای کوت سید صالح توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

هرچند از دلایل بازداشت آقای مجدم تا لحظه تنظیم این گزارش اطلاع دقیقی در دست نیست با این حال طی بهمن ماه سال ۹۷ ده‌ها تن دیگر از شهروندان عرب در استان خوزستان توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بودند.

کوت سید صالح، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان کارون در استان خوزستان ایران است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.