هادی خرسندی: لطفاً نوبت را رعایت کنید!!

پنجشنبه, 30ام خرداد, 1398
اندازه قلم متن

 

عالیجناب علی‌اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هشت ماه پیش گفت: «مردم ما باید از یمنی‌ها یاد بگیرند که به عنوان غذا، فقط چند تکه نان خشک می‌خورند.»

مردم آنقدر یاد نگرفتند که هشت روز پیش عالیجناب اردکانیان وزیر نیروی حکومت گفت که: «مردم ما باید از چینی‌ها یاد بگیرند که روزی یک وعده غذا می‌خورند.»
جمع‌بندی فرمایش آقایان چنین است که مردم روزی یکبار نان خشک بخورند و خدا را شکر کنند.

اصلاً از همان هفت سال پیش که آیت‌الله مکارم شیرازی گفت (فتوا داد؟) که مردم مرغ نخورند، باید حدس می‌زدیم که برنامه‌های دقیقی برای کنترل خورد و خوراک ملت به پا خاسته و به خاک نشسته و به خون خفته در جریان است. این میان فقط چند هفته قبل هجوم ملخ به میهن و هجوم خلق گرسنه به دشمن متجاوز، یک تنوع غذائی موقت را نصیب مردم کرد.

سابق بر این علمای دین و ارکان حکومت مذهبی حوزه اختیارشان در زندگی غذایی مردم، به مراحل بعد از تناول غذا و مراتب پاکی و نجسی مربوط می‌شد. پدر اقتصاد مقاومتی بسوزد که چنین هنجارشکنی کرده.

شاعر -بی‌رودرواسی- فرماید:

گر لباس-شخصی و اگر شیخی
نوبت خویش را رعایت کن
من غذا می‌خورم، تو بعد از من
التفاتی به بول و غایط کن!

بازتاب نامه استعفای رهبری

خبر رادیو فردا که ۱۴ تن از فعالان معترض داخل کشور خواهان استعفای آقای خامنه‌ای شده‌اند، بازتاب‌های زیادی داشته است.

قبل از همه، شخص آقای خامنه‌ای با پیشدستی، موافقت خود را با این پیشنهاد اعلام کرده است. اطلاعیه بیت رهبری در این مورد می‌گوید:
«رهبر معظم در این باره فرمودند: بنده حرفی ندارم و آماده استعفا هستم. منتها این مجتبی هنوز آماده نیست! عجالتاً ایشان چند تا گرفتاری مقاطعه‌ای و معامله‌ای و تسویه‌ای در دست دارند که به عون الهی، به محض اینکه برطرف شود و مسئولیت بپذیرد، استعفای من در ۱۴ نسخه روی میز حضرات خواهد بود.»

***

در خارج ایران یکی از تندروهای معترض که حاضر نشد نامش را بگوید اظهار داشت «من هم اگر در داخل کشور بودم، این نامه را امضا می‌کردم!»

***

در لندن یک مقام عالی‌رتبه سابق توئیت کرد که «اگر مقام معظم رهبری اذن دخول بدهند، من حاضر بروم اینها را کتک بزنم، برگردم.»

***

در داخل کشور شخصی به نام «ژانگولعلی بُزدلیان محکم کارزاده»، اظهار داشت که هرگونه تشابه اسمی احتمالی من با هرکدام از این ۱۴ نفر، کاملاً تصادفی است.

***

وزیر آموزش و پرورش جمهوری اسلامی پیشنهاد کرد: «از این پس عدد ۱۴، از کتاب‌های آموزشی سراسر کشور حذف شود.» این پیشنهاد با اعتراض شدید حجت‌الاسلام علم‌الهدی، امام جمعه مشهد روبه‌رو شد که پرسید «پس تکلیف ۱۴ معصوم چه می‌شود؟»

***

در این رابطه حجت‌الاسلام سعیدی امام جمعه قم اظهار داشت: «مقام معظم رهبری، در هنگام تولد، همین که از بدن مادر جدا شد، فریاد زد: یاعلی!».
خبرنگاران پرسیدند ارتباطش با نامه این ۱۴ نفر چه بود؟ ایشان جواب داد: «طفل تازه به دنیا آمده ارتباط مرتباط حالیش نبود!»

از: رادیو فردا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.