تداوم بازداشت و انتقال محسن اسدی، مدرس دانشگاه به زندان یزد

یکشنبه, 2ام تیر, 1398
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – محسن اسدی، مدرس دانشگاه یزد و برادر مجید اسدی زندانی سیاسی محبوس در زندان رجایی شهر کرج، به زندان یزد منتقل شده است. وی در تاریخ ۵ خردادماه توسط نیروهای امنیتی، در محل کار خود در شهر یزد بازداشت شد. نیروهای امنیتی پس از بازداشت به منزل وی رفته و ضمن تفتیش محل، تعدادی از لوازم شخصی از جمله لپ تاپ و کامپیوتر وی را نیز ضبط کردند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، محسن اسدی، برادر زندانی سیاسی مجید اسدی، علیرغم گذشت ۲۷ روز کماکان در بازداشت به سر می برد.

این زندانی حدود یک هفته پس از بازداشت و بازجویی در بازداشتگاه اطلاعات سپاه یزد به زندان یزد منتقل شده و گفته می شود پرونده وی پس از جلسات بازپرسی و اخذ دفاع آخر به دادگاه ارسال شده است.

ظهر روز یکشنبه ۵ خردادماه ۹۸، محسن اسدی، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به بازداشتگاه اطلاعات سپاه یزد منتقل شد.

بازداشت محسن اسدی، مدرس باستان‌شناسی و میراث فرهنگی در دانشگاه یزد در محل کار وی صورت گرفته است. نیروهای امنیتی پس از بازداشت، منزل وی را نیز مورد تفتیش قرار داده و تعدادی از لوازم شخصی از جمله لپ تاپ و کامپیوتر شخصی آقای اسدی را نیز ضبط کرده و با خود بردند.

لازم به ذکر است محسن اسدی برادر مجید اسدی، زندانی سیاسی محبوس در زندان رجایی شهر کرج است که از تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۵ به اتهام “اقدام علیه امنیت ملی از طریق اجتماع و تبانی” و “تبلیغ علیه نظام” در حال تحمل ۶ سال حبس تعزیری خود در این زندان است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.