با پایان مرخصی، اسماعیل عبدی به زندان بازگشت

دوشنبه, 17ام تیر, 1398
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – اسماعیل عبدی، فعال صنفی معلمان محبوس در زندان اوین روز جاری با پایان مرخصی به زندان اوین بازگشت. وی در تاریخ  ۱۸ خردادماه به مرخصی اعزام شده بود. اسماعیل عبدی، عضو هیات مدیره کانون صنفی معلمان بعد از بازداشت در تیرماه ۱۳۹۴ توسط شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به اتهام «تبلیغ علیه نظام» و «اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت کشور» به ۶ سال زندان محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز دوشنبه ۱۷ تیرماه ۹۸، اسماعیل عبدی، دبیر کانون صنفی معلمان و زندان با پایان مرخصی به زندان اوین بازگشت.

در تاریخ ۱۸ خردادماه ۹۸، اسماعیل عبدی، به مرخصی اعزام شده بود.

مرخصی آقای عبدی در حالی صورت گرفته بود که وی روز سه روز پیش از اعزام به مرخصی به همراه محمود بهشتی لنگرودی دیگر عضو کانون صنفی معلمان در پی یک انتقال داخلی به اندرزگاه ۷ زندان اوین منتقل شده بودند.

علیرغم اعزام به مرخصی اسماعیل عبدی و بازگشتش به زندان، تاکنون از مرخصی محمود بهشتی لنگرودی که احتمال می رفت وی نیز به مرخصی اعزام شود اطلاعی به دست نیامده است.

اسماعیل عبدی، دبیر کانون صنفی معلمان و دبیر ریاضی است که به اتهام تبلیغ علیه نظام، اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی به ۶ سال حبس محکوم شده و از تیرماه سال ۹۴ در حال گذراندن دوران محکومیت خود است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.