سخنی با آقای خاتمی؛

چهارشنبه, 2ام مرداد, 1398
اندازه قلم متن

آقای خاتمی، فرموده ای که مردم از خودگذشتگی کنند و در انتخابات شرکت نمایند!

آقای خاتمی، لطف کن و به ما بگو برای چه از خودگذشتگی کنیم!؟

برای آنکه کسانی که از فیلتر جنتی میگذرند رای بیاورند!؟

برای آنکه دخترانمان را باز در خیابان بی حرمت کنند و به خاطیان در سیمای میلی لوح تقدیر بدهند!؟

برای انکه شاعران را ( همین چند روز پیش) حکم زندان بدهند و منتقدان را در زندان حکم چاقو( زندان فشاپویه)!؟

برای آنکه گردن حسن نصرالله کلفت تر شود و کودکان بلوچستان نحیف تر و سیل زدگان لرستان تنها تر و کوله بر ها فقیر تر و کانکس خواب ها و گور خواب ها بیشتر شوند!؟

برای آنکه اعداد اختلاس هر بار میلیاردی رکورد بزنند و اقا زاده ها آقا بمانند و ارز خواری ، زمین خواری، جنگل خواری، کوه خواری و ادم خواری آنها ادامه یابد و ککشان هم نگزد!؟

برای آنکه ناموس موشکی ایت الله موجب فروش ناموس مردم در فقر و فلاکت و بیکاری و جرم و فساد شود!؟

برای آنکه برادران قاچاقچی کشتی کشتی نفت این ملت را برای همچون اسدی بفرستند و بندر بندر کالای بی خاصیت چینی را به این کشور سرازیر کنند و انگشت شمار تولید کننده داخلی را به فلاکت بکشانند!؟

برای آنکه حجاب بشود حجت شماره یک اسلام و دروغ و ربا و ریا و دزدی بشوند اصول دین هرکه میخواهد از گرسنگی نمیرد و زنده بماند در این شهر نمونه اسلامی و زندگی کند !؟

برای آنکه برادران عراقی مشهد لند را پر آوازه کنند و ستاد بازسازی عتبات گنبد های عراقی را طلا کاری کند و دختران ایرانی مجالس شیخ نشینان عرب را گرم کنند و قضات محترم تپه های لوسان را کاخ کنند و …!؟

برای انکه نه مذاکره کنیم، نه صلح کنیم، نه جنگ کنیم مبادا خلاف نظر مبارک حضرت اقا مکدر شود و هشتاد میلیون نفس نکشد که یک نفر بگوید من آنم که رستم بود پهلوان!؟

برای آنکه درامد ملی سقوط ، شاخص فلاکت صعود، تولید ملی متوقف، کار چاق کنی گسترش، و فروش اموال ملت به خودی ها بیشتر شود!؟

برای آنکه نخبه ها فراری شوند و کوتوله های فکری همه کاره ی مردم شوند و پاسپورت ایرانی ته جدول بماند و ….!؟

برای آنکه برادر رئیس جمهور فاسد باشد (با قید وثیقه ازاد) در واقع گروگان فشار به رئیس جمهور برادر رییس مجلس فاسد باشد، برادر رییس قوه قضاییه فاسد باشد(لاریجانی ها سر دسته خلافکاران کشور) و…. الباقی هم دزدان نگرفته ای که پادشاه اند!؟

آقای خاتمی قصه دراز است، اندکی را من گفتم. اینبار تو بیا و از خودگذشتگی کن و مرد باش و اگر حرفت خریداری دارد به مردم بگو در انتخابات شرکت نکنند تا رژیم امتداد خود را به صندوق ارای تقلبی گره نزند!

 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.