شراگیم زند: مقایسه اقتدار امنیتی پوشالی غرب با نظام مقدس ما!

شنبه, 5ام مرداد, 1398
اندازه قلم متن

شراگیم زند

چند روز پیش در مراسم سخنرانی ترامپ در آمریکا، پشت سر او بر روی دیوار به جای اینکه لوگوی عقاب نشانی که نماد نهاد ریاست جمهوری آمریکاست نمایش داده شود، تصویری با عقاب دو سر نمایش داده شد. حالا شاید برخی بگویند که کار از محکم کاری عیب نمی‌کند و بالاخره عقاب دو سر از عقاب یک سر خفن تر و بهتر است. اما مساله اینجاست که عقاب دو سر نماد ملی روسیه است و قرار گرفتن آن درست وسط لوگوی ریاست جمهوری آمریکا آن هم درست وقتی که ترامپ تازه از زیر سایه سنگین اتهام مبنی بر کمک گرفتن از روسیه برای پیروزی در انتخابات خلاص شده، می‌تواند اقدامی خصمانه و طراحی شده باشد.

عجیب اینکه مقامات امنیتی آمریکا بعد از بررسی موضوع اعلام کردند که انتخاب چنین تصویری صرفا یک اشتباه ناشی از سهل انگاری بوده و شخصی که مسئول چنین اشتباهی بوده است نیز از مسئولیت خود برکنار شده است.

بله دوستان! این است اقتدار پوشالی دستگاههای امنیتی غرب! به جای اینکه خبر از کشف توطئه و به دام انداختن تیمهای معاند و جاسوسان نفوذی بدهند، اظهارات شخص خاطی را عینا به عنوان نتیجه تحقیقات منتشر کرده و مساله را مختومه اعلام می‌نمایند. در حالی که در نظام مقدس اسلامی ما اگر اتفاقی شبیه به این افتاده بود دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی چنان به مساله ورود می‌کردند که از سر دیگر مساله می‌زدند بیرون! به عنوان مثال تصور کنید مسئول انفورماتیک بیت رهبری کاری می‌کرد که در یکی از سخنرانی های رهبر معظم انقلاب تصویری نامربوط و یا طعنه آمیز پشت سر ایشان نمایش داده شود. بعد فرد مسئول در این ماجرا در اولین جلسه بازجویی هم خیلی عادی می‌گفت که ببخشید. یک اشتباه لپی بود! در اینجا دستگاه امنیتی چنان با اقتدار ایشان را مورد بازجویی فنی قرار می‌داد، که دو تا تیم تروریستی و یک تیم جاسوسی و چند گروهک معاند از کنار این اشتباه لپی بزند بیرون!

اگر خاطر شریفتان باشد یکی از مجریان با سابقه و ارزشی صدا و سیما سالها پیش در ایام سالگرد رحلت حضرت امام ظاهرا زبانش نچرخیده بود و به جای واژه «رحلت جانگداز» گفته بود «رحلت جانگوز»! الان سالهاست که از سرنوشت این مجری اطلاعی در دست نیست و گفته شده است سربازان گمنام امام زمان همچنان در حال بازجویی فنی از این شخص هستند و هر ماه چندین باند معاند و خرابکار و جاسوس آمریکایی و اسرائیلی و عربستانی از دل همین جانگوز به ظاهر ساده شناسایی و متلاشی می‌شود.

به راحتی می‌توان با مقایسه هایی مانند این سطح اقتدار امنیتی کشوری که داعیه ابرقدرت و داشتن پیچیده ترین و قوی ترین دستگاه اطلاعاتی جهان را دارد با نظام مقدس اسلامی خودمان سنجید. امروز به لطف خدا و با دعای خیر مردم ما در عرصه امنیتی و اطلاعاتی به مرحله ای رسیده ایم که قادریم بخشی از این توان اطلاعاتی و اقتدار امنیتی را که مازاد بر نیازهای داخلی ست به کشورهای دیگر و از جمله به همین آمریکا صادر نمائیم. چه بسا با کمک مستشاری سربازان گمنام امام زمان، آمریکا بتواند پروژه های نیمه کاره اطلاعاتی خودش از جمله پیدا کردن و دستگیری کسانی مانند ابوبکر بغدادی را به سرانجام برساند. اقتدار و اشراف اطلاعاتی دستگاههای امنیتی ایران به اندازه‌ای ست که در کمترین زمان، آمریکا موفق به شناسایی و دستگیری حداقل پنج یا شش ابوبکر بغدادی خواهد شد که همگی در مقابل دوربینهای تلویزیونی به هفت جد خود سوگند خواهند خورد که خود خود ابوبکر بغدادی هستند.

دیدگاه نویسنده الزاما بیانگر نظر ایران وایر نیست. ایران وایر در بخش وبلاگ ها، از انتشار همه دیدگاه ها استقبال می کند.

از: ایران وایر


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.