رسول خادم: از دست دادن سعید ملایی نشان داد چه کسانی دروغ گفتند

یکشنبه, 7ام مهر, 1398
اندازه قلم متن

رسول خادم

رسول خادم

رسول خادم می‌گوید: «از دست دادن سعید ملایی نشان داد چه کسانی دروغ گفتند که همه چیز امن و امان است و هیچ مشکلی نخواهیم داشت!»

رییس پیشین فدراسیون کشتی با کنایه به سفر رضا صالحی امیری به سوئیس و گزارش‌هایی که درباره نتیجه بخش بودن مذاکرات منتشر می‌شد، نوشته است: «سکوت من به معنای این نیست که در جریان گزارشات دروغ مسافران سوئیس و ملاقات کنندگان “مدیران کمیته بین‌المللی المپیک” یا “رییس اتحادیه جهانی کشتی” نباشم.»

خادم که آبان پارسال پس از مدت‌ها اصرار بر لزوم تغییر سیاست‌ها در عدم مبارزه با ورزشکاران اسراییلی از سمت خود استعفا داد، متنی را به عنوان جوابیه به سایت میزان وابسته به قوه قضاییه ارسال کرده است.

این سایت اسنادی را منتشر کرده که فدراسیون برای مسابقات جهانی بوداپست و طی مکاتبه با اتحادیه جهانی، هتل محل اسکان فردی را که مقیم خارج از کشور است رزرو کرده.

رسول خادم اسفند سال ۹۶ در پی محرومیت شش ماهه علیرضا کریمی از سمت خود کناره‌گیری کرد. استعفای او در مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی پذیرفته نشد تا پس از ۴۳ روز به فدراسیون برگردد.

پس از هفت ماه و با پایان یافتن مسابقات جهانی در بوداپست و مدتی پس از تاکید رهبر جمهوری اسلامی در خصوص عدم مبارزه با ورزشکاران اسراییلی، خادم بار دیگر از مسئولیت خود استعفا داد.

او در متن خداحافظی‌اش نوشت: «خوشایند نیست هر روز از مقامی عالی‌رتبه طلب حق و‌ حقوق ورزش ملی‌ات را داشته باشی و بعد بنا به سنت سیاسیون، پاسخی جز سکوت و یا “همین است که هست” دریافت نکنی. شاید کسان دیگری باشند که با همین شرایط بتوانند کار کنند.»

سایت میزان با اشاره به بیانیه‌های خادم در دوران ریاستش نوشته است: «در آن‌ها تلویحاً درخواست شده بود تا ورزشکاران ایرانی برخلاف خواست ملت، ورزشکاران اسراییل را به رسمیت بشناسند. این نامه‌های خادم با کف و سوت عناصر ضدانقلاب همراه می‌شد».

خادم در پاسخ نوشته: «نمی‌دانم آقایانی که تخصص‌شان جنگ روانی و ایجاد بحران اجتماعی است و امروز هم بر کرسی مدیریت ورزش نشسته‌اند، چه هدفی را از این دروغگویی‌ها دنبال می‌کنند.»

قهرمان المپیک آتلانتا یادآور شده است: «داستان سعید ملایی عزیز، بدون اطلاع و پیش‌بینی مسئولان داخلی ورزش نبوده است. امروز به دلیل نقشه‌کشی‌ و دروغ‌های پی در پی این سیاسیون چسبیده به ورزش، نگران سعید ملایی‌های بعدی‌ام».

خادم هنگام ریاست بر فدراسیون با انتقاد از مسئولین سیاسی کشور، تاکید می‌کرد: «اگر به آنچه می‌گویید اعتقاد دارید، سلاح بردارید و پیشاپیش ورزشکاران حرکت کنید. دیگر بازی زودتر بباز یا مریض شو جواب نمی‌دهد. باید به میدان بیایید تا اگر قرار به باختن است با هم ببازیم».

نماینده پیشین شورای شهر تهران در پایان یادداشتش می‌نویسد: «آقایان دنبال مهره‌هایی همچون من برای قربانی کردنند تا پلشتی عملکرد خودشان، در هیاهوی شلوغ‌ کاری‌های سیاسی گم شود».

از: رادیو فردا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.