بازداشت جمعی از شرکت کنندگان در برنامه انتخاباتی حسن روحانی

یکشنبه, 19ام خرداد, 1392
اندازه قلم متن

entekhabat

به گفته یک شاهد عینی شرکت کنندگان در مراسم ابتدا شعار (زندانی سیاسی آزاد باید گردد) سر دادند. یعد از مراسم جمعیت در خیابان مفتح به سمت کریم خان به حرکت در آمد تا خود را به ستاد انتخاباتی حسن روحانی در این خیابان برساند. در خیابان (جعفر عارف ادیب) نیروهای امنیتی لباس شخصی با مردم درگیر شدند و چند تن را بازداشت کردند، سپس پلیس ضد شورش وارد شد و و تعدادی از شرکت کنندگان را بازداشت کرد.

در برنامه انتخاباتی حسن روحانی در تالار افراسیابی تنی چند از شرکت کنندگان بازداشت شدند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، این برنامه روز شنبه ۱۸ خرداد ماه در تالار افراسیابی واقع در مجموعه ورزشی شیرودی که ۴ هزار نفر ظرفیت دارد برگزار شد و تعداد زیادی در آن شرکت کرده بودند.

یکی از حاضرین در این مراسم که نخواست نامش فاش شود به گزارشگر هرانا گفت: “شرکت کنندگان در مراسم ابتدا شعار (زندانی سیاسی آزاد باید گردد) سر دادند. یعد از مراسم جمعیت در خیابان مفتح به سمت کریم خان به حرکت در آمد تا خود را به ستاد انتخاباتی حسن روحانی در این خیابان برساند. در خیابان (جعفر عارف ادیب) نیروهای امنیتی لباس شخصی با مردم درگیر شدند و چند تن را بازداشت کردند، سپس پلیس ضد شورش وارد صحنه شد و تعدادی از شرکت کنندگان را بازداشت کرد. مردم شعار (ولش کن، ولش کن) سرمیدادند، ولی نیروهای پلیس تمام بازداشت شدگان را با خود بردند.”

گفتنی است، از تعداد و سرنوشت بازداشت شدگان اطلاعی در دست نیست.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.