سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور: تسلیت به خانواده های قربانیان اعتراضات آبانماه ۹۸

سه شنبه, 5ام آذر, 1398
اندازه قلم متن

تسلیت به خانواده های قربانیان اعتراضات آبانماه ۹۸

هم‌میهنان گرامی!

بار دیگر چرخه کُشت و کُشتار دستجمعی جمهوری اسلامی بحرکت در آمد و خون چند صد نفر از بهترین فرزندان این آب و خاک را بر زمین ریخت. این اولین بار نیست که رژیم ولایتی دست به این نوع جنایات هولناک میزند. ما کُشتارهای دهه های ۶۰ و ۸۰ و سال ۹۶ را هرگز از یاد نخواهیم برد. جمهوری اسلامی با توهمی کودکانه برای ترساندن مردم از مطالبه حقوق حقه شان و برای ناامید کردن مبارزان راه آزادی، متوسل به کشتار فله‌ای فرزندان این ملک و ملت شده است.

مرگ این عزیزان گواه آنست که استقرار هرچه زودتر آزادی و حق حاکمیت ملت برای جلوگیری از این‌گونه جنایات ضروری است. این ضایعه همچنین هشدار دیگری به ما، مردم ایران برای آنست که در آینده حکومتی را بر سر کار آوریم که متکی به آراء ملت باشد و هر زمان که مردم بخواهند بتوانند آن را بدون خون و خونریزی و صرفا با رای خود عوض کنند.

ما این ضایعه را به خانواده‌ها، دوستان و آشنایان قربانیان چند روز اخیر و همچنین به مردم آگاه و مبارز ایران تسلیت میگوئیم و یقین داریم که مردم ایران یاد و نام این انسانهای شجاع و میهن دوست را هرگز از یاد نخواهند برد و مبارزه علیه رژیم منحوس جمهوری اسلامی را تا رسیدن به آزادی و حاکمیت ملی ایران عزیزمان ادامه خواهند داد.

سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور
۵ آذر ۱۳۹۸ برابر ۲۶ نوامبر ۲۰۱۹
info@iranazad.info
http://www.iranazad.info


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.