اعتراض دوباره کارگران هفت‌تپه در پی تاخیر در پرداخت حقوق

یکشنبه, 10ام آذر, 1398
اندازه قلم متن

استان وایر– امروز دهم آذرماه ۱۳۹۸ جمعی از کارگران مجتمع نیشکر هفت‌تپه در اعتراض به عدم پرداخت دستمزد، مقابل دفتر مجتمع، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

اعتراضات کارگران هفت تپه، به رغم تمام سرکوب، بازداشت و تهدیدهای مختلف کارگران، همچنان ادامه دارد. سرپرست مجموعه در واکنش به اعتراض کارگران برای تاخیر در پرداخت حقوق می‌گوید: حقو‌ق‌ها را پرداخت کرده‌ایم اما بازهم اعتصاب می‌کنند و کار نمی‌کنند. کارگران ۴۵ روز در اعتصاب بودند و تولید خوابید با این حال، حقوق‌ها پرداخت شده است. براساس تایم شیت همیشه دستمزدها یک ماه عقب است و ما هم اکنون فقط یک ماه حقوق عقب هستیم.

بنا به گزارش ایلنا، اسد بیگی سرپرست مجموعه نیشکر هفت تپه در ارتباط با تجمع صنفی امروز کارگران گفته است: «همه شرکت‌ها دارند نی برداشت می‌کنند اما ما قادر به برداشت نیستیم چون کارگران در اعتراض و اعتصاب هستند؛ همین اعتصابات مکرر باعث شده در تولید شکر با مشکل مواجه شویم.»

اسد بیگی با تاکید بر اینکه ما باید تولید داشته باشیم تا نان بدهیم، گفته است: «در ماه‌های گذشته، یک کیلو شکر هم تولید نکردیم، جلوی تولید را می‌گیرند؛ با اعتراضات مکرر، نمی‌گذارند کار شود، نمی‌گذارند اورهال شود. در این شرایط مانده‌ایم با این کارگران چه کنیم؟»


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.