اقدامات سپاه برای مقابله با کرونا!

چهارشنبه, 7ام اسفند, 1398
اندازه قلم متن

در پی اعلام آمادگی سپاه پاسداران برای همکاری با وزارت بهداشت برای مقابله با ویروس کرونا موجی از «نه تو رو خدا زحمت نکشین…» و «از شما به ما رسیده…» جامعه را فرا گرفت. به هر حال از آنجا که سپاه معطل تعارفات من و شما نمی‌ماند؛ قطعا در این ماجرا نیز ورود خواهد کرد. ما در این جستار مراحل ورود سپاه برای حل معضل کرونا را تشریح می‌نماییم.

گام اول – گام اول گام اقتصادی ست. سپاه در این مرحله با توجه به نیاز روزافزون جامعه به خرید ماسک، دستکش و مواد شوینده و ضدعفونی کننده خود به صورت متمرکز با ثبت چندین شرکت توسط جمعی از سرداران سپاه و خانواده های محترمشان واردات این اجناس را به دست می‌گیرد. در این میان اگر وارد کنندگان متفرقه سعی کنند در خدمات‌رسانی سپاه اخلال ایجاد نمایند، سپاه کاملا انقلابی برخورد کرده و آنها را تحت عنوان سلطان ماسک و سلطان شوینده و سلطان الکل طبی و این چیزها نه تنها از صحنه اقتصاد که از صحنه روزگار محو خواهد کرد.

گام دوم – از آنجا که مساله کرونا دستاویز رسانه های معاند برای سیاه نمایی و تشویش اذهان عمومی شده است، گام دوم سپاه کشف و خنثی سازی «متمارضان» و «کرونانمایان» از کرونایی های واقعی ست!

در این مرحله اطلاعات سپاه نقش محوری و کلیدی دارد و با شناسایی افرادی که چاییدن معمولی خود را به عنوان کرونا جار زده اند؛ این افراد را دستگیر و تحت بازجویی های فنی قرار می‌دهد. تجربه و سابقه عملکرد عزیزان ما در اطلاعات سپاه نشان می‌دهد که بالغ بر ۹۰ درصد کسانی که عنوان می‌کنند کرونا گرفته اند با مشاهده بطریهای بزرگ روغن بنفشه در اتاق بازجویی ادعای خود را پس خواهند گرفت. آن ده درصد باقیمانده هم به هر حال در خلال بازجویی به خاطر مشکلات روحی روانی خودکشی می‌کنند که خب «کان لم یکن» تلقی خواهند شد.

گام سوم – شناسایی کرونایی های واقعی و اقدامات درمانی

در این مرحله سپاه با شناسایی معدود کسانی که مشکوک به داشتن ویروس کرونای واقعی هستند، اقدام به آزمایش های دقیق تر از ایشان می‌نماید. البته از آنجا که کیت های وارداتی مخصوص تشخیص کرونا تعدادشان محدود است و فقط برای خدمتگزاران ملت و خانواده های محترمشان است؛ روش تشخیص کرونا برای افراد معمولی روشهای سنتی ست. این روش شامل «معاینه گلو با چوب بستنی» و «شنود صدای سرفه با گوشی پزشکی» و «برو خونه اگه تا دو هفته خوب نشدی باز بیا» است. در صورتی که در این مرحله تست کرونا مثبت بود اقدامات اولیه درمانی شامل استریلیزاسیون با اسفند و شیاف پنبه آغشته به روغن بنفشه در مورد ایشان انجام و پس از بسته بندی به بیمارستانهای دور افتاده، جایی که حضورشان حساسیت زا نباشد و خوراک به رسانه های بیگانه ندهد ارسال خواهند شد.

گام چهارم – همدردی با کرونازدگان و تقویت روحیه عمومی

در این مرحله عزیزان سپاهی اقدام به برپایی مانورهای روحیه بخش در رابطه با کرونا مینمایند. اجرای پرفورمنس در فروگاه با همخوانی ترانه «حتی اگه بمیرمم عشقت نمیره از سرم» در حالی که تی شرتهای منقوش به تمثال مبارک رهبری بر تن اجرا کنندگان است یک راه برای تقویت روحیه جمعی ست. برگزاری مراسم سینه زنی، نوحه خوانی، مداحی و بالا زدن پاچه ها و خواندن نوحه هایی مانند «ما خانه به دوشان غم کرونا نداریم» و «کرونا کرونا ما داریم می‌اییم» نیز نشان دهنده آمادگی و روحیه بالای عزیزان ما در سپاه برای مقابله با این ویروس است. در کنار این برنامه ها برای بازگرداندن آرامش روانی به جامعه «تظاهر به داشتن کرونا» نیز توسط توسط سرداران محترم سپاه در دستور کار قرار خواهد گرفت. به این شکل که این عزیزان با لبخندی بر لب و با آرامش کامل کرونا داشتن خود را اعلام کرده تا هم نشان بدهند کرونا «ننه من غریبم بازی» ندارد و هم ثابت کنند که آنها هم جدای از مردم نیستند و اگر مشکلی هست برای همه هست!

گام پنجم – انتقام سخت

در این مرحله علیرغم مدیریت انقلابی ویروس کرونا تعداد زیادی را آلوده کرده و هر لحظه بیم آن می‌رود که جدی جدی به مسئولین عزیز ما نیز سرایت کند. اینجا دیگر سپاه به شکل ضربتی وارد عمل می‌شود تا ریشه فتنه کرونا را نیز مثل سایر فتنه ها در کشور بخشکاند. اعزام اکیپ های تک تیرانداز و استقرار آنها بالای ساختمانهای بلند و رصد کردن رفت و آمد مردم با دوربین های حرارت سنج و نقطه زنی مواردی که دمای بدنشان بالاتر از حد عادی ست گام آخر سپاه پاسداران برای مقابله با کروناست. در این مرحله سپاه مشت آهنین خود را به این ویروس بی صفت و ایادی داخلی آن نشان می‌دهد و کلا ماجرا را چند روزه «جمع» می‌کند.

از: ایران وایر


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

۳۱ نظر

  1. بابا شماخوب ماها همه ملت ایران بد الان وقت تسویه حساب شخصی نیست یکی بدادمردم بدبخت برسه نداری فقرفسادلجن فحشا دزدی اختلاص غارت چپاول کشت وکشتارتازه غوزبالاغوز تاوان کرونا یکی بیاد میدان صادقانه وبفکراین مملکت بی سروصاحب برسه چه عده ای خدانشناس افتادینه تواین جامعه هی دشمن دشمن راه انداختینه من نوعی اگه ازکرونا نمیرم ازنداری وسو تغذیه میمیرم مثل کبک سرکردین زیربرف دوربرخودتونونمیبینین ی سوزن به خودتون بزنید ی جوال دوز به همسایه زمانی مامیتونیم به کشورعزیزمان کمک کنیم که انتقاد پذیر باشیم هیچ کس بی اشتباه نیست همه اشتباه میکنندمشکل ماایرانیها اینکه ی عده ای تندروافراطی داریم که هیچ نقدی هم برخودروا نمیدانند

  2. ویروس دست ساز آمریکاست و سپاه در در دل مردم جا دارد مرگ بر آمریکا و ایادی داخلی و حارجی اش

  3. هرکس گفته نه تورا …غلط زیادی کرده ما مخلص همه پچه های سپاه هستیم

  4. خدمت اونایی که شدیدا از سپاه طرفداری میکنن؛
    یا خودتون سپاهی هستید و از اینکه میبینید ملت به سپاه اعتماد که ندارن هیچ بلکه مخالفش هم هستن داره تا فیهاخالدونتون میسوزه،یا اینکه از منفعت بگیرهای سپاه هستید که حاضرید برای حفظ شغلتون و جیره‌های ماهانه‌تون اگر سپاه امر فرمودند روغن بنفشه هم به تنتون بمالید!مفت خورهای … دوره شما هم روزی تمام خواهد شد با اون رهبر پیر و خرفت‌تون که خود امام زمان هم روزی صد بار سر نمازش میگه اللهم العن نائبی!رهبری که فرق گوه رو از گوشت کوبیده تشخیص نمیده و بعدش تا رنگ شورت مردم نظرات حکیمانه و بصیرانه ارائه میدن!منتظر لحظه‌ای هستم که اون رهبر کفتار صفت‌تون و خودتون به همون سرنوشت قذافی و صدام گرفتار بشید که خواهید شد و با دیدن تصاویرتون ملت شادی کنن و شیرینی پخش کنن…

  5. درود بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همیشه مظلوم بوده ولی همیشه پیشگام در خدمت به مردم ومرگ بر منافقین خائنین به این ایران وملت سربلند

  6. زنده باد سپاه پاسداران

  7. سپاه همیشه به مردم خدمت کرده و ما قدردان زحمات سپاه هستیم

  8. هر موقع اتفاقی افتاده سپاه اومده به کمک مردم چه توزلزله، سیل و… الانم بازم اعلام آمادگی کرده و اومده کمک کنه… شما برا مردم چکار کردین؟؟؟لطفا خفه شید

  9. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خار چشم دشمنان خبیث ایران سربلند سپاه مایه فخرو مباهات

  10. حداقل مطمئن باشید تا نابودی اسرائیل سپاه وجود دارد…. تا کور شود هرکه نتواند دید… سپاه فدایی تمامی ملتش هست چه چپ چه راست. چه مخالفش چه موافقش … خائنین بیرون نشین یا منافقین درآمد دق می کنند

  11. شما وطن فروشان کی دست از سر این مرزوبوم وکسانی که هامی مردمند در روز های سخت برمیدارید ننگتان باد

  12. درود بر شما حرف اکثر مردم ایران حمایت از کشور و نهادهای صالحیه ان است

  13. این چرندیات چیه تحویل مردم میدین واقعا فکر میکنین با این چرندیات می توانید مردم رو فریب بدین و به سمت خودتان بکشید.کور خوندین مردم همیشه حامی فرزندانشان در سپاه و ارتش و سایر نهادهای انقلابی هستند.لعنت خدا بر شما جیرهخواران بیگانگان باد.

  14. سپاه خار چشم دشمنان

  15. سلام.سپاه در ۴۱ سال اخیر بزرگترین خدمات را به مردم ایران وجهان کرده۱- کم کردن شر گروه های تجزیه طلب( دمکرات و کومله کردستان. خلق ترکمن. خلق عرب. خلق بلوچ و امثال شما و…)۲-هشت سال دفاع مقدس از مرزهای ایران در مقابل حمله استکبار جهانی با پادویی صدام و سرمایه مرتجعین منطقه وسلاحهای امریکا و شوروی وانگلیس و فرانسه و. وسلاح شیمیایی المان وهلند و سربازهایی از ده ها کشور دیگر و ستون پنجم هایی امثال شما وطن فروشان بی وطن. ۳-یاور مردم بودن در حوادث طبیعی سیل و زلزله و. ۴-روشنگری ومبارزه با فتنه های دست ساخته امثال شما و اربابانتان. ۵- خودکفایی کشور در زمینه های نظامی و علمی وعمرانی وتنها سازمانی که خاری است در چشم استکبار و..و در نهایت وقتی استکبار قدرت مقابله رو در رو با سپاه ونظام را ندارد از گروه های مزدبگیری امثال شما که فقط نام ایرانی دارید ولی دلتان و دستهایتان در خدمت ارباب بزرگتان است استفاده ابزاری میبرد پس زنده باد ایران اسلامی و دست توانای ان سپاه که بعد از خدا تنها یار و یاور مظلومان جهان است.بامید حکومت جهانی مهدی موعود.

  16. با توکل بر خدا و ائمه اطهار ع
    جانم فدای خاک ایران❤️،
    جانم فدای رهبرم سید خراسانی?،
    همواره کنار سپاه انقلابی و خدمتگزار مردم و کشور و تا آخرین قطره خون به لطف حضرت صاحب الزمان ع ایستاده وبا غیرت و اقتدار و صلابت جلوی دشمن این مرز و بوم مقدس سینه سپر کرده و پوزه دشمن را به خاک میزنیم.
    ??همینطور ادامه دهید به نفع ماست.??

  17. متاسفانه بعضی کاملا خودشان فروختن حتی شرف ایرانی بودن خودشان بقول معروف اگر مسلمان نیستید انسان ازاد و ازاده باشید عقل وانصاف پیشکش تان

  18. سلام هم وطن(اگه واقعا به معنی واقعی کلمه ایرانی هستی)شما بهتره بیشتر و منصفانه در باره سپاه عزیزمون مطالعه کنی

  19. سپاه مظهر دیکتاتوری و زورگوئی به مردم ایران است. آن دفاع از امنیتی که شما میگوئید دفاع از امنیت مشتی دزد و فاسد است و نه امنیت مردم ایران.
    سپاه اگر هم خود را مسئول دفاع از امنیت کشور میداند با شرکت در کشتار مردم و شکنجه و قتل زندانیان هرگونه اعتبار خود را در میان مردم از دست داده است.

  20. سپاه تاج سره،شخم زدن پایگاه ابر قدرت جهان یادتون نره،

  21. مطمئنا برای هر ایرانی حلال زاده ، سپاه فرزندان ایران وپاسدار حریم وحرمت مردم است ، مثل هر زمانی قاطعانه پشتیبان وحامی وتائیدکننده اقدامات عزیزان پاسداریم شروور و چرندیات شما جز از حس شدید سوزش وعقده حقارت در مقابل سپاه قدرتمندوافتخارآفرین وطن است

  22. زنده بادایران زنده باد کسی که ۴۰سال از کشورمان محافظت کرد

  23. متن رو دقیق بخونید همه حرفاش توهین هست به سپاه جونتون

  24. احسنت.دمت گرم?
    اینا از اونایی هستن که نمک میخورن نمکدون میشکونن.اگه الان همین سپاه نبود باید زیر چکمه های سربازای آمریکایی لگد میشدیم هممون..

  25. زنده باد ایران زنده بادسپاه پاسداران یگانی که ۴۱ سال برای مازحمت کشید
    لعنت برشماها که این شر میگید

  26. سلام سپاه سپاه ایران است ام نمیدانم سپاه شما سپاه کدام کشور خارجی است …..

  27. درودبه سپاه وسپاهیان به ارتشوارتشیان وبه تمام فرزندان ایران.

  28. واکسن کجا بود داداش.. امید داری به این سگ زرد؟

  29. چرت نگو لطفاً خودشون گند زدن به مملکت اخرش مجبور هَستیم قربون صدقه ترامپ جون بشیم تا شاید رحم کنه به این ملت و واکسن برامون بفرسته البته اگر تا اون موقع کسی زنده بمونه

  30. اگه ورود کنن دستشون درد نکنه از دست نیاز به خود فروخته های خارجی مثل شما طرفدارانتون راحت میشیم.