چالش لیسیدن ضریح برای کمک به اثبات حقانیّت معصومین!

یکشنبه, 11ام اسفند, 1398
اندازه قلم متن

22D374B1-97D7-4499-B5E6-57A4EC621B48.jpeg

دیده ایم که در غرب وحشی، به منظور تشویق مردم عادی جهت انجام کارهای عام المنفعه، گاه چالش هایی ابداع می شود که خیلی جالب و تشویق کننده است.

مثلا چالش آب یخ که اشخاصی با ریختن آب یخ بر سر شان، مردم را به کمک به بیماران سرطانی نیوزلند دعوت کردند و تعدادی از سلبریتی های ایرانی، مثل رامبد جوان و رضا عطاران و مهناز افشار هم در این چالش حضور به هم رساندند که دست شان درد نکند.

بعضی از کارها هم بدون انجام چالش، ابعاد جهانی به خود می گیرد، مثل لخت شدن دخترک بلاگ نویس مصری که باعث شد عده ای از بانوان هموطن ما، فوری از موقعیت بهره برداری کنند و اندام نه چندان پرورده و شکیل خود را به طور کاملا عریان در معرض دید جهانیان قرار دهند و به این ترتیب، به کمک آزادی زنان در کشور مصر بر خیزند.

از دیروز در فضای مجازی شاهد فیلم هایی بودیم که عده ای از معتقدین به دین مبین، و شفابخش بودن ضریح مقدسین، برای اثبات ضد کورونا بودن ضریح مضجع اینان و شفا بخشی این مقدسان، اقدام به «لیسیدن» ضریح ها نمودند که بسیار مورد توجه ایرانیان -چه معتقد و چه غیر معتقد- قرار گرفت.

بد ندیدم، پیشنهاد کنم که معتقدان به دین مبین اسلام، برای زدن توو دهن اشخاصی مثل ما که معتقدیم موجودِ ریزی در جهان به نام ویروس وجود دارد که به اشیاء دور و بر انسان ها می چسبد و از طریق این اشیاء به دیگر انسان ها منتقل می شود و برای بیمار نشدن، باید از این اشیاء دوری جست، به این عمل زیبا و دل انگیز -یعنی لیسیدن ضریح معصومان- به شکل چالش ادامه دهند، و با این چالش که می تواند «جهاد ضریح» نامیده شود، مشت محکمی به دهان ما یاوه گویان بی دین بزنند.

از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

یک نظر

لینک از سایتهای دیگر به این مطلب

  1. چالش کمک - دیدچه