مرگ عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه بر اثر کرونا تایید شد

جمعه, 16ام اسفند, 1398
اندازه قلم متن

آیت‌الله حبیبی

آیت‌الله حبیبی

در ادامه شیوع ویروس کرونا در ایران، آیت‌الله محسن حبیبی، تولیت مدرسه علمیه مجتهدی و عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه استان تهران، در اثر ابتلا به این ویروس درگذشت.

در همین حال خبرگزاری رسمی قوه قضائیه، میزان، نیز پنج‌شنبه‌شب، ۱۵ اسفند، درگذشت علی خلفی، معاون قضایی قوه قضائیه، را با انتشار پیام تسلیت ابراهیم رئیسی، رئیس این نهاد، تأیید کرد.

در شبکه‌های اجتماعی اخباری از ارتباط مرگ این مقام قضایی با ویروس کرونا منتشر شده بود، با این حال قوه قضائیه روز جمعه، ۱۶ اسفند، درگذشت این مقام به علت ابتلا به کرونا را تکذیب کرد.

پیشتر خبر مرگ آیت‌الله حبیبی نیز بدون اشاره به علت مرگ او منتشر شده بود، اما خبرگزاری رکنا عصر روز پنج‌شنبه خبر مرگ او به دلیل ابتلا به کرونا را تایید کرد.

وب‌سایت محلی گیل خبر که اخبار استان گیلان را پوشش می‌دهد نیز از درگذشت رسول عزیزی، فرمانده بازرسی نیروی انتظامی گیلان، خبر داده است.

این رسانه به علت مرگ آقای عزیزی که پیش از این فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان بود، اشاره‌ای نکرده، اما نوشته که وی چند روز بود که در بیمارستان قائم رشت بستری بود.

استان گیلان همراه با استان‌های قم و تهران، از جمله مناطقی است که میزان شیوع کرونا در آنها بحرانی اعلام شده است.

علاوه بر این دو نفر، رسانه‌ها در ایران از جان باختن حسین شیخ‌الاسلام، سفیر سابق ایران در سوریه و مشاور سابق محمدجواد ظریف به‌ دلیل ابتلا به کرونا خبر داده‌اند.

خبرگزاری فارس، این دیپلمات را از دانشجویان «پیرو خط امام» که در اشغال سفارت آمریکا نقش داشت، معرفی کرده است.

خبرهای ضدونقیضی نیز از «وخامت» حال یا «درگذشت» فاطمه رهبر، نماینده منتخب مجلس یازدهم، منتشر شده است.

خبر دیگری که روز پنج‌شنبه در شبکه‌های اجتماعی به ویژه در حساب‌های کاربری کاربران نزدیک به حاکمیت به طور گسترده منتشر شد، درگذشت احمد خسروی، مدیر روابط عمومی سازمان مدارس معارف اسلامی صدرا وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی، به‌ دلیل ابتلا به کرونا بود.

پیش از این نیز خبر مرگ هادی خسروشاهی، سفیر پیشین ایران در واتیکان و محمدعلی رمضانی، منتخب آستانه اشرفیه در استان گیلان ایران برای مجلس آینده بر اثر کرونا منتشر شده بود.

از: رادیو فردا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.