نیلوفر اردلان، کاپیتان تیم‌ملی فوتسال: موفقیت این تیم نتیجه سال‌ها تلاش و صبر دختران فوتبالیست و فوتسالیست ایران است

پنجشنبه, 13ام تیر, 1392
اندازه قلم متن

nilufar-ardalan

گفت‌وگوی اختصاصی بهار با نیلوفر اردلان
طعم شیرین پیروزی

در درخشش تیم‌ملی فوتسال دختران ایران می‌توان بر نقش نیلوفر اردلان تاکید کرد که مهره‌ای تاثیرگذار در موفقیت تیم‌ملی بود. او در هر بازی پایش به گلزنی باز می‌شد و ستاره بی‌چون‌وچرا بود. حالا او و هم‌تیمی‌هایش به نخستین مدال آسیایی خود رسیده‌اند و می‌خواهند مدالشان را طلایی کنند؛ اردلان در گفت‌وگو با بهار تاکید دارد که او و هم‌تیمی‌هایش قهرمان خواهند شد. او گفت که دختران برای رسیدن به این جایگاه سختی‌های فراوانی کشیده‌اند و حالا باید نشان دهند که تلاش و مبارزه با ناملایمتی‌ها چه نتیجه خوبی دارد.

به نخستین مدال آسیایی رسیدید. همین کافی است یا قهرمانی آسیا را می‌خواهید؟

وقتی می‌توانیم قهرمان شویم نباید از دستش بدهیم. این بچه‌ها تلاش کرده‌اند. روزهای سختی گذرانده‌اند و حالا در یک‌قدمی قهرمانی در آسیا هستند. فکر و ذکر تمام این ملی‌پوشان مدال طلای آسیاست و آن را با چیزی عوض نمی‌کنند. از طرف دیگر باید با ژاپنی‌ها نیز حسابمان را صاف کنیم. دیگر زمان ایران رسیده است.

دلیل این موفقیت چه بود؟

تلاش و زحمت ملی‌پوشان در روزهای سختی که هیچ امیدی نداشتند. واقعا روزهایی بود که خیلی‌ها نمی‌توانستند تحمل کنند، اما ما ایستادیم. بچه‌ها صبر کردند و جنگیدند. برای رویای خود مبارزه کردند. بالاخره تلاش و زحمت نتیجه می‌دهد.

حالا چه احساسی دارید؟

دینم به کشورم ادا شد. ما خیلی زحمت کشیدیم. شاید هیچ‌کسی باور نمی‌کرد روزی دختران ایران فوتبال بازی کنند. یک روز بتوانند برابر آسیایی‌ها پیروز شوند و یک روز بخواهند قهرمان آسیا شوند. حالا همین دختران پس از روزها و سال‌هایی سخت در یک‌قدمی قهرمانی در قاره آسیا هستند و می‌خواهند حقشان را بگیرند. می‌خواهند پرچم ایران که بالا می‌رود را ببینند و دست بزنند. باید ثابت کنیم که می‌توانیم.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.